10.10.2014 admin

01.10.2014 Київ Маркетинг медичного закладу: новий клієнт – знайти і втримати

Доброго дня, представляємо Вам короткий звіт по конференції "Маркетинг медичного закладу: новий клієнт – знайти і втримати", яка відбулась 01.10.2014. На конференції компанія Royal Integration представила свій продукт масових розсилок СМС-повідомлень GiN SMS-Marketing.

Ця конференція особливо запамятається своєю інформативністю та практичною цінністю отриманих знань, адже більшість доповідачів — це практикуючі курівники та провідні лікарі найбільших в Україні лікувально-профілактьичних закладів.

Серед спікерів конференції:

  • Максим МОСКАЛЕНКО, генеральний менеджер клінік «Німецька стоматологія», з доповіддю «Паралельні світи медицини — клієнт і пацієнт»;
  • Дмитро ЛУФЕР, операційний директор клініки "INTO-SANA", з доповіддю "Способи проведення опитування клієнтів щодо задоволеності медичними послугами";
  • Анатолій ХАРЕЧКО, cпеціаліст з технологічної підтримки рішень Майкрософт, з доповіддю "Покращення сервісу медичного закладу – хмарні технології від Microsoft в дії";
  • Максим КАЦЕВИЧ, комерційний директор медичної компанії «Ilaya», з доповіддю «Альтернативні шляхи пошуку нових клієнтів. Досвід клініки «Ilaya»;
  • Наталія ТУЛІНОВА, заступник Генерального директора з питань розвитку, маркетингу і продажів клініки «Ісіда», з доповіддю «Ребрендінг клініки «Ісіда». Шлях розвитку тривалістю 22 роки»;
  • Євгеній БОЙЧЕНКО, директор медичного центру «Леомед», з доповіддю «Репозиціонування медичного центру «Леомед».

JANUS  JANUS

conference

 
 

Детальніша інформація та реєстрація: studii.kiev.ua/conference.html