25.11.2020 admin

Нова версія 4.2.021 – листопад 2020

<<зміни у версії 4.2.012

зміни у версії 4.2.027>> 

Шановні користувачі програми!

Вийшла нова версія програми 4.2.021 (реліз за листопад 2020 року). До неї увійшли наступні доопрацювання:
1. Видача зп лікарю з прив’язкою до цінника, % / ₴ – застосування до всієї теки з процедурами;
2. Винести закладку “Табель праці” в обліківку адміністратора;
3. Опис роботи – процедура з цінника;
4. Страхові рахунки;
5. Списання великих партій матеріалів (оптимізація);

А тепер детальніше про доопрацювання:
1. Як відомо, у програмі є опція видачі зп з прив’язкою до процедур прайс-листа клініки. Незручність цього метода полягала в тому, що коли у теці прайс-листа знаходиться багато процедур, доводилось для кожної процедури вказувати % або сумму у гривні, яку має отримувати лікар. Це займало занадто багато часу. Зробили доопрацювання, що дозволяє вказувати % або суму у грн, для всієї теки, після чого по кожній процедурі буде проставлено це значення. Якщо ж для якоїсь процедури у теці треба проставити інше значення, то достатньо зайти в теку, і для конкретної процедури проставити значення, що відрізняється від стандартного значення для всієї теки. Крім цього, як і раніше є можливість додатково вказати фіксовану ставку лікаря.

2. Для того, щоб адміністратори клініки мали змогу працювати з табелем праці, у якому фіксується кількість відпрацьованих годин співробітниками клініки, було зроблено доопрацювання, яке дозволяє бачити цей табель працівникам клініки з будь-яким типом облікового запису, якщо зроблено відповідне налаштування у адміністраторі системи. Раніше доступ до цього табеля мали тільки керівники клініки з директорським типом облікового запису у модулі керівника. Зараз можна надати доступ до табеля праці через Довідники – Клініка – Адміністратор системи – Права – Адміністратор – Показати закладку «Табель праці». Якщо ця позначка увімкнена, у користувача буде доступ до табеля у Адміністратор – Табель праці.

3. При записі пацієнта на прийом з‘явилась можливість в описі роботи вказувати процедури, які треба зробити пацієнту. Дане доопрацювання було зроблено, оскільки досить часто пацієнти звертаються до клініки, коли їм треба зробити наперед відому процедуру, наприклад, рентген. В такому разі, коли адміністратор клініки робить запис пацієнта на прийом, в полі опис роботи треба з прайс-листа клініки вибрати процедуру, яку треба зробити пацієнту. Для того, щоб даний функціонал працював, потрібно увійти в налаштування (шестерня) Календар – Додаткові – «Процедури у запису пацієнта». Коли ця відмітка проставлена, у полі Опис роботи з’являється «+» на жовтому фоні, натиснувши на який відкривається прайс-лист клініки, з якого можна перетягнути потрібну процедуру(и). Автоматично відбувається попередня вартість виконання процедур. Кількість процедур можна збільшувати або зменшувати (якщо перетягнули 2 однакові процедури, то вони розмістяться в один рядок з відміткою, що таких процедур дві). В разі, якщо запис пацієнта на прийом копіюється, то процедури з опису роботи автоматично переносяться у новий запис, а далі їх можна розширити чи видалити зайві.
При наведенні на запис пацієнта в органайзері відображається інформація про процедури, що мають бути виконані з їх вартістю. При записі пацієнта через Візард – поле Опис роботи працює таким самим чином. Аналогічно працює запис на прийом через натискання на кнопку «+» в органайзері.
Під обліковим записом лікаря у розкладі лікаря на день відображається перелік процедур, що мають бути виконані пацієнту.

4. Страхові рахунки. У разі якщо у пацієнта є страховий поліс, то при створенні рахунка є можливість провести платіж як страховий. Для цього у вікні створення рахунку ставимо відмітку, що платіж є страховим. При цьому, гроші які будуть внесені у цьому вікні будуть вважатись, як внесені від пацієнта. Наприклад, якщо рахунок був на 890 гривень, а поліс пацієнта перекриває 500грн, то 390 грн мають бути сплачені пацієнтом. При цьому пацієнт потрапляє у боржники на 500грн, а при надходженні грошей від страхової їх можна буде внести з прив’язкою до цього рахунку. Робимо це через кнопку внести гроші навпроти потрібного рахунку і вказуємо 500грн, страхові гроші, безготівковий розрахунок.
Якщо перейти у закладку Каса, то там побачимо, що 390 грн були внесені як гроші від пацієнта, а 500, як страхові гроші. У закладці страхові компанії ми бачимо, скільки грошей було внесено пацієнтами, а скільки має надійти від страхових, а також стовпчики До сплати і Залишок.
Окрім цього, хочу звернути увагу, що у разі видалення рахунка на касі, тепер є можливість одним кліком обрати всі оплати по цьому рахунку для видалення або обрати тільки ті оплати, які потрібно видалити.

5. Була зроблена оптимізація у списанні великої кількості матеріалів (більше 1500 одиниць). Тепер списання відбувається корректно.
Серед дрібних правок хочеться звернути увагу на такі:
а) зневадили помилку у модулі списання, якщо для користувача вказується тільки один підрозділ (не відбувалося подальших завантажень кабінетів, складів, лікарів — висіла завіса завантаження);
б) виправили посилання для інструктажу зі створення графіків лікарів;
в) виправили невідповідну поведінку переходів при табуляції (для введення моб. телефону в картці пацієнта);
г) виправили ваду збереження самостійної нульової (за замовчуванням Терапія) спеціяльності для процедур з прайсу клініки;
д) додали можливість вибору всіх / зняття вибору оплат у вікні видалення рахунку (типово всі вибрані).
Дякую за увагу. Приємного користування програмою.