Методологія впровадження модулів програмного забезпечення "Зубна Фея"

obnovPeople

Вся інформація може зберігатись як у хмарі, так і офлайн. Для мережевих клінік існує можливість створення єдиного медичного інформаційного простору. Хмарне розміщення зручніше для підключення мобільних додатків та особистого кабінету пацієнта з функціоналом онлайн запису. Хоча і на власній інфраструктурі це теж можливо забезпечити за рахунок додаткової зовнішньої IP-адреси від провайдера.

1. Етап “Картки пацієнтів” Дозволяє вести дані про пацієнтів. Реалізовані зручний пошук, сортування та фільтрація сутностей, інфозгода, анамнестична анкета. Крім того є можливість зберігати в базі фотографії та інші файли. Також ключовими питаннями впровадження першого етапу є реєстрація робочого часу персоналу, графіки роботи лікарів та список первинник пацієнтів.

2. Етап “Запис на прийом” Це перш за все зручний органайзер з гнучким інтерфейсом, що дозволяє піти від пожмяканого зошита, де ведеться поточний та попередній запис на прийом. А також – контролювати відвідування, нагадувати про візит, планувати підготовку до тих чи інших маніпуляцій. Головним критерієм оцінки автоматизації на цьому етапі є наявність диспансеризацій.

3. Етап “СМС-розсилка” Дозволяє здійснювати персональну або масову розсилку нагадувань, привітань. Налаштування шаблонів повідомлень, контроль довжини, транслітерація, налаштування часу відправлення. Перегляд статистики повідомлень за обраний період – статуси доставки СМС, перевірка балансу

4. Етап “Прайс-лист” Потрібно налаштувати кожну процедуру прайсу. Чи є вона загальною? Яка вартість? Яка витратна частина? Можна заздалегідь налаштувати технологічну карту для списання матеріалів, а також проставити тички для формування Форм 37, 39.

5. Етап “План лікування”. Для роботи з міжнародними протоколами або власними є можливість створити шаблони курсів лікування у конструкторі. Це дасть можливість автоматизувати робоче місце лікаря на 7-му етапі.

6. Етап “Візіограф” Підтримка більшості розповсюджених візіографів на ринки VixWin, Progenylmaging, CSNimage, Planmeca Romexis, DBSWIN, Sopro Imaging, Soredex DIGORA, VaTech EasyDent, CygnusMedia, EVA Prolmage, SIDEXIS, RSVimaging, MyRay IRIS, тощо

7. Етап “АРМ Лікаря” – Простий та зрозумілий дизайн цього модуля дозволяє зручно вказувати діагнози для різних ділянок зуба, ясен, працювати з ендодонтичною та картою. За рахунок правильного впровадження система стає експертною та дозволяє закладу працювати за певними стандартами, а лікарям суттєво спрощує життя та дозволяє позбутися кулькової ручки. В т.ч. не писати форму 043.

8. Етап “Каса” Дозволяє вести облік готівкових та безготівкових коштів клініки, розрахунки з пацієнтами, здійснювати виписку рахунків та касових ордерів, контролювати оплати за процедури, тречити історії оплати від пацієнтів.

9. Етап “Керівник”Це зведений звіт по виконаній роботі лікарями та асистентами, в розрізі виконавців, пацієнтів, візитів, за період. Він показує кількість виконаних процедур, прихід грошей, витрати матеріалів та прибуток кліники, а також дозволяє розрахувати заробітну плату. При чому можуть враховуватись витрати на процедури, схема нарахування, відсоток знижки, та обсяг внесених коштів за виконані роботи.

10. Етап “Бізнес-аналітика” Тепер коли в нас є первинна інформація, можна подумати як збільшити ефективність роботи та відповідно прибуток. Який коефіцієнт запису первинних пацієнтів? Лійка продажів, Яка система знижок краще підходить з урахування вашої бізнес-моделі? Рентабельність кліники. Середній чек.

11. Етап “Склад” За допомогою модуля з такою самою назвою ведеться контроль за реальним списанням матеріалів. Таким чином у модулі Керівника буде видно собівартість кожної процедури за обліковою вартістю матеріалів. Управлінське списання працює в напівавтоматичному режимі, тому важливо періодично приділяти увагу роботі з даним функціоналом.

12. Етап «Страхова медицина» Довідники страхових компаній та полісів. Реєстрація оплат послуг, контроль страхових сум. Можливість створення і перегляду звітності за певний період. Формування страхових звітів для кожної компанії окремо.

13. Етап «Звітність МОЗ» Всі версії паперових форм для МОЗ в т.ч. 37, 39 генеруються автоматично

14. Маркетинг. Геотаргетинг покаже як ефективно ви користуєтесь інструментами діджитал реклами Google Maps, Instagram, Tiktok

15. Додатки під iOS, Android для лікаря та пацієнтів.