22.01.2020 admin

МІС nHealth

Реєстратура

         Автоматизація реєстратури допоможе підвищити якість процесу запису пацієнта та створення робочих графіків у закладі, скоротити час на обробку інформації та формування медичної документації. Наприклад: 

  • Пацієнт може самостійно обирати час візиту (інтервал, тайм-слот) та скасовувати свій візит на сайті закладу або через мобільний додаток в телефоні, або через термінал у закладі;
  • Інтеграція з IP телефонією, а отже при вхідному дзвінку автоматично з’являється форма запису пацієнта, куди працівник реєстратури може одразу внести дані про майбутній візит пацієнта; 
  • Автоматичне формування стандартизованих документів для пацієнта на основі даних отриманих при реєстрації пацієнта (рахунки, результати діагностики та висновки);
  • Автоматизоване складання графіків прийому лікарів, графіків роботи кабінетів та обладнання. Система контролює рівень завантаженості лікаря та формує звіти по кількості годин роботи та обсягу наданих послуг.

Ведення бази пацієнтів або клієнтської бази медичного закладу

       Програма для ведення клієнтської бази (CRM-система) дає змогу зберігати усю необхідну інформацію про пацієнтів в одному місці. Наприклад:

  • Контактні дані пацієнтів, які вже відвідували заклад, а також додаткову важливу інформацію про конкретного пацієнта, як то вподобання чи фізичні обмеження;
  • Можливість інтеграції із інструментами зворотнього зв’язку, які дозволять оцінити рівень задоволеності клієнта;
  • Фіксується історія записів та візитів, а також можливість збирати інформацію про основні причини звернень пацієнтів, їх регулярність, тощо;
  • На основі зібраних даних про пацієнта та відгуків можливо виокремити ефективні підходи та рішення для поліпшення якості обслуговування у закладі;
  • Можливість надсилати пацієнтам нагадування про запланований візит, інформаційні повідомлення про зміни у розкладі, події, заходи або акції;
  • Можливість інтеграції інструментів для отримання дистанційних письмових чи відео консультацій лікаря через сайт або чат.

Робоче місце лікаря або інших медичних працівників

       МІС забезпечує збір та управління інформацією в одному місці для ефективної роботи лікаря, наприклад: 

  • Можливість розмежувати права доступу до різного функціоналу інформаційної системи, де кожен працівник має свій унікальний обліковий запис та пароль доступу; 
  • Ведення календаря записів на прийом в реальному часі, планування власного робочого дня;
  • Можливість використання шаблонів документів для формування медичних заключень та висновків, куди автоматично вноситься інформація про пацієнта, що скорочує час роботи з електронною медичною карткою пацієнта;
  • Використання системою загальноприйнятих класифікаторів та довідників, словників  та інших заздалегідь підготовлених матеріалів для формування консультативних висновків за результатами прийому, що дозволяє стандартизувати інформацію для подальшого аналізу та скоротити час на заповнення документу про візит;
  • За необхідності, можливість направлення пацієнта на аналізи в лабораторію  або до лікаря іншої спеціалізації через систему;
  • Автоматичне отримання результатів лабораторних та діагностичних результатів на  комп’ютер або планшет без нагадувань та необхідності друку;
  • Доступ  та можливість доповнити  електронну медичну карту пацієнта, де зібрана історія звернень, результати діагностики та лабораторного обстеження, висновки лікарів інших спеціалізацій для отримання повної інформації про стан здоров’я пацієнта; 
  • Персональний кабінет медичного працівника, де відображено інформацію про ефективність чи результативність роботи, а також, наприклад, прогнозовану заробітну плату.

Діагностика

Автоматизація діагностичних та лабораторних процесів та підключення обладнання до МІС дозволяє зменшити вплив людського фактору на якість обстеження, підвищити ефективність впливу дослідження на лікування пацієнта за рахунок скорочення строків отримання результатів. Наприклад: 

  • Контроль результатів аналізів на відповідність нормам, у випадку відхилення від норми можна налаштувати сповіщення про проблему, можливість визначення ризиків;
  • Формування бланків результатів досліджень на основі даних пацієнта з реєстратури та історії хвороби;
  • Реєстрація направлень на лабораторні та діагностичні дослідження автоматично після призначення лікаря;
  • Відправка результатів досліджень пацієнтам та лікарям в електронну медичну карту; 
  • Зберігання результатів лабораторних та інших досліджень в електронній медичній карті пацієнта;
  • Робота з діагностичним обладнанням:  запис та редагування відео і зображень.

Управління закладом

МІС дозволяє оперативно збирати інформацію та формувати звітність за різними показниками в режимі “реального часу”, що дозволяє керівництву приймати ефективні та швидкі управлінські рішення. Наприклад: 

  • Формування бюджету з урахуванням всіх фактичних та запланованих витрат;
  • Управлінський баланс;
  • Формування собівартості послуг;
  • Аналітичні звіти з ефективності роботи персоналу, використання та управління ресурсами медичного закладу, тощо.

Управління персоналом

Автоматизація кадрового менеджменту дозволить ефективно використовувати людські ресурси закладу та створювати умови для розвитку персоналу:

  • Керування зарплатою персоналу, автоматизоване узгодження зміни розміру зарплати з іншими відділами (керівництво, бухгалтерія);
  • Можливість оперативної комунікації та обмін інформацією між персоналом, надсилання сповіщень, розсилок, створення робочих чатів для обговорення;
  • Формування задач для персоналу та можливість відслідковування  їх виконання;
  • Відслідковування ефективності роботи персоналу, завантаженості, кількості виконаних послуг, кількість лікарів на зміні в режимі онлайн.
  • Базуючись на  інформації про завантаження працівників, система може провести оцінку необхідної кількості персоналу;
  • Формування систем мотивації та навчальних програм;
  • Ефективне, автоматизоване ведення кадрової звітності та кадрового документообігу.

Бухгалтерія та фінанси 

Функціонал МІС дозволить бухгалтерії швидко та ефективно отримувати дані від інших відділів, створювати податкові та бухгалтерські звіти, інтегруючи інформацію в спеціалізовані програми. Наприклад:

  • Облік основних засобів, ведення обліку лікарських засобів та витратних матеріалів;
  • Обробка первинної документації, облік грошових потоків;
  • Нарахування заробітної плати персоналу;
  • Формування бюджету з урахуванням всіх фактичних та запланованих витрат;
  • Формування  регламентованої звітності в електронній формі для подання в контролюючі органи;
  • Інтеграція з іншими системами (1С, Бухгалтерія та інше).

Складський облік

Відслідковування використання, залишків головного складу закладу та  запасів окремих складів структурних підрозділів за будь-який період часу дозволяє вчасно сформувати замовлення на закупівлю медичних виробів та ліків. На основі цієї інформації можливе складання звітів по собівартості послуг та діяльності закладу. Наприклад:

  • При проведенні типових процедур, автоматично списуються витратні матеріали зі складу, або створюється переміщення в разі потреби між складами, що автоматизує систему обліку та зменшує понаднормове використання витратного матеріалу;
  • Формуються звіти про ведення складського обліку запасів (витратні матеріали, інструменти, обладнання) на основі яких створюється графік постачання необхідних товарів, аналізуються ціни постачальників та формується  замовлення;
  • Базуючись на вартості витратних матеріалів та інших витратах, формуються звіти про собівартість послуг.