• Звітність МОЗ
  • Серверна частина
  • Картки пацієнтів
  • Органайзер
  • Online запис на прийом
  • SMS розсилка
  • Економіка
  • Візіограф+фотопротокол
  • АРМ Лікаря
  • Каса
  • Керівник
  • Склад
  • Страхова медицина
Copy link

Вартість: 1714 грн

Програмне забезпечення “Зубна Фея” автоматично заповнює щоденні форми звітності МОЗ України 037 та 039, які подаються лікарями у статистику.
При вірному налаштуванні програми, введенню даних та первинної інформації лікарями Зубна Фея значно спрощує роботу з законодавчо затвердженими формами, так як щоденно працівники стоматологічної клініки можуть видрукувати готові заповнені форми!
Основна задача нашого програмного забезпечення – полегшити роботу стоматолога.

Copy link

Вартість: 4006 грн

0-й етап. Серверна частина

Шановні колеги, раді вітати Вас у нашому діджитал каталозі. Останнім часом все стає дедалі більш оцифрованим, тому і ми вирішили цього разу не друкувати каталог, а розмістити його на сайті. Для того щоб в такий спосіб було зручніше описати функціонал системи керування клініками Зубна Фея ImPerio, ми вирішили поділити його на 5 сутностей: модулі, надбудови, інтеграції, додатки, послуги.

Це є титульна сторінка і водночас модуль Серверна частина. До речі, серверна частина також може бути як послуга, адже історично наша система працює як хмарна, так і як наземна МІС. Але про це трошки згодом. Які питання можуть бути найбільш актуальні для власника приватного закладу охорони здоров’я? Ну по-перше, це як уникнути в майбутньому клаптикової інформатизації (або як її ще називають у сленгу “зоопарку”)? Звичайно, в цьому теж нема нічого поганого коли якісь маленькі сервіси закривають ті чи інші задачі. Але з появою ЕСОЗ (електронної системи охорони здоров’я) цей виклик для керівників став ще більш болючим. Адже ми повернулися до серця будь-якої пацієнторієнтованої системи – ЕМЗ (електронні медичні записи). Якщо наприклад касовий апарат або візіограф раніше могли жити окремим життям від медичної документації, то після прийняття 126ї постанови КМУ  у всіх одразу виникло питання “чи доведеться тепер знову робити подвійну роботу?”

Наша відповідь ні. Все може відбуватись на тлі (під капотом) вже автоматизованих бізнес-процесів. Адже не дарма ми працюємо вже більш ніж 12 років саме в стоматології і, власне, назбирали інтеграцій на весь цей каталог.

По-друге, як інтегрувати все на одній платформі, але так щоб це було не дорого та швидко. Тут на допомогу приходить методологія впровадження. Її ніхто не відміняв і 0-м етапом зажди було рішення де зберігати дані.

Якщо говорити про МІС nHealth, то цей продукт у нас захищений атестатом КСЗІ.

Якщо Вам не хочеться постійно мати регулярних платежів за інфраструктуру, то цей модуль краще купити один раз і встановити на свій сервер

Але тоді потрібно врахувати вимоги до апаратного забезпечення.

 

– Встановлення серверної частини “Зубної Феї 4.х.ххх ImPerio”

Copy link

Вартість: 3700 грн

«Картки пацієнтів» є одним із основних модулів програми, за допомогою якого можна без затрат часу знайти необхідного пацієнта, всю історію по ньому та змінити певні дані. Саме в цьому модулі містяться документи, що автоматично заповнюються при створені картки – інформаційні згоди на лікування, анкетування пацієнта та картка пацієнта (форма 043). Їх потрібно тільки роздрукувати, всі дані будуть автоматично заповнені. До даного модуля програми відноситься:

  1. Картки пацієнтів та вся необхідна інформація
  2. Перелік пацієнтів, що не прийшли на прийом
  3. Реєстрація робочого часу співробітників клініки
  4. Автоматичне формування основної документації – інформаційна згода, анкетування пацієнтів, акти виконаних робіт та 043 форма
  5. Перегляд оплат та відвідування пацієнтів
  6. Архівування неактивних карток пацієнтів
  7. Автоматичне відображення графіків роботи лікарів клініки
  8. Робота з групами пацієнтів (з подальшою можливістю відображення прив’язки до груп на Органайзері)

Copy link

Вартість: 3700 грн

Однією з найважливіших частин функціоналу цього модуля є Диспансеризація. Це формує додану вартість використання нашого ПЗ. Якщо у вас вже є база пацієнтів то починайте планувати з ними повторні візити та огляди. Через пів року або 3 місяці система має нагадати адміністратора що саме з цим пацієнтом була домовленність що його запросять і запропонують зручний час для запису.

Модуль «Запис на прийом» – це один із основних модулів у Зубній Феї. За допомогою даного модуля, клініка веде розклад відвідувань пацієнтів. Даний модуль дозволяє не лише записувати пацієнтів на прийом, але відмічати чи пацієнт повідомлений про візит, відмічати чи пацієнт прийшов ( відповідно в кабінеті лікаря, буде видно, що пацієнт уже в клініці), записувати пацієнта як первинного, а також вказувати процедури в опис роботи.

Також даний модуль дозволяє реалізувати запис онлайн. Розмістивши онлайн форму на сайті, Ваш пацієнт може сам записатися на прийом, і запис з’явиться в органайзері.

“DocUA” – популярний сервіс для запису на прийом до лікаря онлайн. Зубна фея також дозволяє провести інтеграцію з даним сервісом, і записи будуть з’являтися в органайзері.

Завантаження:

Copy link

Вартість: 2860 грн

Online запис на прийом

Історично в нас було вже багато версій цього модулю. Спочатку він працював, як вбудований у сайт клініки flash об’єкт. Після того як Flash перестали підтримувати сучасні браузери довелося його переписати на мові PHP. І такі приклади впровадження є досі. Наступною версію реалізації он-лайн форми була інтеграція з пацієнтським хабом doc.ua. На базі цих апі стала можливою розробка додатку для пацієнтів у 2021 році. Ну і власне, останнє що можемо запропонувати – медичний кабінет. Одним з обов‘язкових та базових сервісів для пацієнтів на сьогодні є можливість запису до лікаря онлайн. Як це працює у ПІС nHealth можна подивитись на відео

Copy link

Вартість: 2231 грн

«СМС розсилка» дозволяє здійснювати індивідуальне та масове відправлення повідомлень, нагадувань (автоматичне СМС-нагадування пацієнтам про запис на прийом та диспансеризацію), привітань пацієнтів з днем народження як в автоматичному, так і в ручному режимі.
В даному модулі є доступні наступні можливості – відправлення повідомлень про запис на прийом, відправлення повідомлень про диспансеризацію, відправлення повідомлень за різними фільтрами, такими як: стать, по даті останнього візиту, по спеціальностям лікарів, за віком пацієнтів, за накопиченою сумою лікування, за лікарями. Є можливість самостійно контролювати баланс при відправці СМС повідомлень.

Існує декілька варіантів відправки смс повідомлень з програми «Зубна Фея»:
1. Відправка смс повідомлень за допомогою додатку «Viber» (відправка смс повідомлень пацієнтів про візит в стоматологію);
2. Відправка смс повідомлень за допомогою додатку «Gin SMS mobile» (швидке налаштування відправлення смс повідомлень, вартість смс повідомлень згідно тарифів мобільного оператору);
3. Відправка смс повідомлень за допомогою «GSM gateway» (відправка смс повідомлень за допомогою GSM-шлюзу згідно тарифів мобільного оператору);
4. Відправка смс повідомлень за допомогою «GinSMS Marketing» – основний спосіб відправки смс повідомлень з програми «Зубна Фея» (див. інструкцію нижче)
Також цікавою функцією є можливість отримати зворотній зв’язок від пацієнтів.

Для розсилання повідомлень клієнтам потрібно лише:

1. Придбати модуль GiN SMS-Marketing з впровадженням за роздрібною ціною.

2. Зареєструвати власне альфаім’я (наприклад, MyClinic), від імені якого пацієнти будуть отримувати повідомлення на мобільний телефон.

3. Поповнити баланс на будь-яку суму. Вартість відправлення одного повідомлення за допомогою нашого програмного забезпечення – 60 копійок.

Оновлення модулю:

👉 В релізі 4.3.030 – серпень 2022 року було додано нові метатеги – адреса підрозділу і телефон підрозділу. Відповідно, відтепер при надсиланні смс пацієнту з нагадуванням про візит можна вказати адресу конкретного підрозділу, куди записаний пацієнт та телефон того підрозділу. Деталі тут.

Copy link

Вартість: 4278 грн

З переходом на 4й етап впровадження згідно методології у системі керування клінікою з’являються гроші. Крім того, в одному з ключових наборів функціоналу є дуже сильна перевага – так звана експертна система. Мова йде про протоколи та стандарти надання медичної допомоги. Звичайно, можна працювати, як в будь-якій іншій обліковій системі – просто стягуючи процедури прайсу, щоб відправити рахунок на РРО або безготівкову оплату. Але на ринку стоматології Зубна Фея є унікальною системою, де впроваджений принципово інший підхід. Лікар за декілька кліків обирає уточнений діагноз – і Зубна Фею автоматично йому пропонує як у колибі – перше, друге та узвар. Ну або глінтвейн, оскільки до кожного діагнозу може бути декілька шаблонів лікування.

Для цього спочатку потрібно внести (імпортувати) прайс. У проектах з впровадженням ми це робимо безкоштовно, якщо є перелік послуг з цінами в електронному вигляді. Далі можна пропустити або заповнити більш специфічні сутності кожної процедури, наприклад такі як: фах лікаря, “кому йде у зарплату?”, чи поширюється дисконт, технологічна карта для списання матеріалів, налаштування для 37/39 форм МОЗ, тощо. До речі, одним з важливих параметрів є тип процедури.

Щоб працювати з протоколами лікування – має бути обрано – процедура шаблону.

 

Всі статуси на будь-якій ділянці зуба або на всій поверхні поділяються на 2 групи: діагнози та результати. Якщо в нас відбувається лікавання в декілька етапів, то програма може автоматично змінювати статуси в результаті виконання певних процедур, або якщо згідно протоколу виконані всі процедури і весь зуб вилікуваний. Це ніби така анімація плану лікування для пацієнта, що мотивує.

Після того як під час огляду був поставлений діагноз – ще одним кліком його потрібно уточнити. Який саме карієс? І все. Далі программа вже може запропонувати підписати готові Анамнез, Статус, Рекомендації, Епікріз. Дасть можливість обрати відповідний план лікування та заповнить щоденник лікаря та інші сторінки у формі 043.

Інколи пацієнти не хочуть брати чек. На питання чи Вам потрібний рахунок – кажуть: “Ні, дякую”. Але якщо запропонувати АКТ згідно плану лікування або гарантійний талон, то тоді один і той самий документ набуває зовсім іншого змісту. Таким чином є можливість розуміння який перелік послуг вже було виконано і який ще лишається.

Додається один раз на всю систему. За прайсом впровадження, не залежно від кількості робочих місць

 

Завантаження:

Copy link

Вартість: 2789 грн

Візіограф+фотопротокол

За багато років на ринку України в Зубну Фею було додано 14 інтеграцій з провідними системами радіовізіографії: Acteon Sopro Imaging, OrangeDental Byzz Software, Gendex VixWin, ProgenyImaging, CSNImage, Planmeca Romexis, Durr Dental DBSWin, Soredex Digora, VaTech EasyDent, CygnusMedia, EVA ProImage, DenstplySirona Sidexis, MyRay IRYS. Всі вони реалізовані через підключення типу “міст”. Працює це наступним чином:

У клієнтській частини Зубної Феї користувач обирає картку пацієнта та натискає на бокову кнопку “редактор знімків візіографа”. Після чого операційна система викликає виконавчий файл *.exe відповідного ПЗ візіографа в залежності від налаштувань у коліщатку. В результаті чого передається ПІБ пацієнта, номер картки та інші дані автоматично. Таким чином не потрібно вести декілька баз пацієнтів в одному закладі і є можливість уникнути дублікатів. Якщо в ПЗ візіографа такого пацієнта не було раніше – йому створиться нова картка, якщо вже був – відкриється картка з його попередніми знімками.

Для тих систем, які не підтримують підключення типу “міст” – є можливість автоматично або ручно переносити медичні зображення у файловий менеджер. Як наприклад було в 2013 році реалізовано для Visiodent Imaging

Крім того, у версії за січень 2022 було допрацьовано файловий менеджер з метою більш зручного відображення фотографій, які, до речі, можуть бути додані через мобільний додаток АРМ Лікаря.

Copy link

Вартість: 11802 грн

Робоче місце лікаря – це є серце медичної інформаційної системи. Впровадження цього модуля на 7-му етапі методології дозволяє забезпечити ведення електронних медичних записів належним чином та автоматичну відправку виконаних процедур для формування рахунків на касі. Крім того, якщо налаштовані технологічні карти на 4-му етапі, працює напівавтоматичне списання матеріалів згідно норм по кожній маніпуляції. Функціонал досить складний у процесі налаштування, адже потрібно завчасно підготувати шаблони в конструкторі протоколів. Звичайно можна піти простішим шляхом – є так звані “швидкі діагнози”, але тоді втрачається левова доля інформативності при формуванні форми 043. Або можна взагалі не готувати шаблони (або зберігати їх on-fly), але тоді втрачається одна з ключових переваг Зубної Феї і система починає працювати як більшість схожих рішень на ринку – просто стягуєте процедури з прайсу щоб сформувати рахунок. Тобто кожен раз витрачається зайвий час, який можна було б суттєво скоротити. Це і є додана вартість яку представляє собою даний модуль.

За рахунок інтеграції з ЕСОЗ цей модуль також дозволяє вести ЕМЗ, на підставі яких може бути виписаний електронний рецепт наприклад на антибіотики

Завантаження:

Copy link

Вартість: 5549 грн

Це мабуть важко буде описати текстом, але Каса в Зубній Феї архітектурно відрізняється від того як це можна собі уявити. Почнемо з того, що в управлінському обліку рух коштів, так званий cashflow – він один. Не може бути декілька кас. Форми оплати можуть бути різні. Рахунки в банках можуть бути різні. Юридичні особи можуть бути різні. Але каса все одно одна. Типів оплат, до речі, в нас теж досить багато. Близько 8 (готівка, картка, перерахунок, страхові кошти, благодійка, тощо)

Пропоную почати ознайомлення з однієї з найперших характерних особливостей. Є так звані проформи або попередні рахунки. Після того як процедуру відмічають як виконану в курсі лікування вона потраплаяє у купу процедур від цього пацієнта разом з тими, що були так само виконані іншими лікарями. Поруч з такою проформою крутиться помітка NEW. І тільки після цього касир може обрати яки саме процедури проводити в тому чи іншому документі.

Copy link

Вартість: 7868 грн

Модуль Керівника першочергово виконував функцію нарахування заробітньої плати. Це така собі точка неповернення впровадження. Адже якщо почати рахувати ЗП по Зубній Феї, то лікарі будуть автоматично мотивовані проводити всі процедури через курс лікування. Користуючись протоколами, через “швидкі діагнози”, або взагалі просто як загальні. Головне щоб пішло з певним відсотком у зарплату. До речі, режимів модуля керівника з самого початку було декілька. Адже дехто нараховує та виплачує за виконані процедури, а хтось вже після того як розрахувався пацієнт з клінікою.

Крім того, до контуру функціоналу даного модуля з часом додалася вкладка Бюджет. Це дозволило бачити всю інформацію про рух коштів за період як на долоні + вести облік так званих деталізованих витрат.

Всього, у внутрішній термінології, ми виділяємо 3 типи витрат:

1. Планові

2. Фактичні (які можна деталізувати) або деталізовані

3. На матеріали (якщо працює списання за обліковою ціною згідно технологічних карт)

для розрахунку собівартості послуг

У 2018 році наша спільнота у фейсбуці визначила одним з пріорітетних допрацювань – можливість друкувати зарплатні відомості

Copy link

Вартість: 3205 грн

Навіть станом на зараз, незважаючи на те що ринок МІСів суттєво збільшився з появою ЕСОЗ, кілкість компаній які надають функціонал управлінського списання у своїх системах можна порахувати на пальцях однієї руки. А в стоматології так точно це є нашою ексклюзивною перевагою. Звичайно серед 1200+ клінік, серед яких лише 10% є проектами з впровадженням, цей модуль мало кому потрібен. Але тим не менш, ми вимушені були його декілька разів переробляти. Є в нас такі модулі які наприклад лишись ще з першого/другого покоління: версії 2011/Salus. Останнім часом періодично повертаємось до питання редизайну внесення графіків лікарів, бо це потрібно для впровадження кабінету пацієнта (в попердніх версіях модуль онлайн запису на прийом). Добре це чи погано, але вони працюють. Так само як карта зубів. Яку, до речі, теж намагалися собі скопіювати інші розробники схожого ПЗ;) А от Склад довелося переробляти. І при тому декілька разів. Мабуть тому що в цільовій моделі хочеться щоб все було на 100% автоматизовано. А як доходить до практики – все одно потрібно враховувати людський фактор. Дуже довго не могли розібратися зі структурою складів. Чи є лікар матеріально відповідальної особою? Чи потрібно щоб медсестра роздавала матеріали на кабінети? Які саме матеріали є витратними? І так далі. Це все досвід.

У третьому поколінні Зубної Феї – Silfida ми нарешті зрозуміли що треба шукати якийсь компроміс і вирішили що списання буде, але напівавтоматичне. Тобто довелося корегувати універсальний бізнес-процес. І це було насправді єдиним можливим рішенням. Далі ще лишилось поміняти всю логіку “під капотом”. Стосовно зберігання документів. Так само як Каса, Склад став достатньо гнучкий. Адже ми позбулися “рішень в лоб” на кшталт Каса1, Каса2, Склад2, Склад2, тощо. Всі документи почали зберігатися в одну таблицю. Така бізнес-архітектура дозволила в тому числі багато чого оптимізувати і дотепер. Далі вебінар, впровадження у якірних проектах. Ну і нарешті ми довели що це можливо!

Однією з цікавих переваг які дає списання матеріалів – це розрахунок собівартості та відповідно рентабельності процедур. Менеджер клініки може бачити скільки грошей пішло на закупівлю матеріалів згідно фактичної технологічної карти (норми списання) на ту чи іншу процедуру по облікових цінах. Які в свою чергу, теж можуть бути різні у кожній партії.

Ціна на модуль символічна, адже тут набагато більше підготовчої роботи. Але додана вартість того коштує. Додається на всю систему 1 раз.

Завантаження:

Copy link

Вартість: 3700 грн

Серед наших клієнтів є клініки, які співпрацюють зі страховими компаніями. В таких проектах є додаткові вимоги щодо ведення бухгалтерського обліку в Зубній Феї належним чином. Адже коли пацієнт лікується по страховому полісу оплата надходить по перерахунку вже згодом. Тобто окрім специфіки документообігу є ще певні відмінності у бізнес-процесі. По-перше адміністратор має видати документ (рахунок) на потрібну суму. Адже не завжди поліс покриває весь план лікування. Потім, за відсутності внесених коштів, пацієнт не повинен потрапляти у боржники. Всю наявну заборгованість по таким наданим послугам можна проглянути у звітах по кожній страховій компанії в спеціальному модулі. І в будь-який зручний момент його можна сформувати у АКТ звірки. Коли кошти надходять – потрібно зареєструвати платіж.

Завантаження:

  • Консультативний висновок
  • Швидкі діагнози
  • Процедури при записі пацієнта на прийом
  • Дитяча / доросла інфозгода
  • Нарахування ЗП по прайс листу
  • Експорт бази в XLS
  • Мульти-юрособи
  • Онлайн файловий менеджер
  • Списання боргу
  • Благодійність
  • Валютні процедури
  • Дисконт
  • Бізнес-аналітика
  • Продаж профілактичних товарів
Copy link

Вартість: 16192грн

Як показано на скрінкасті надбудова являє собою функціонал для створення консультативного висновку. Це достатньо важливий документ і з юридичної точки зору і з мотиваційної. Працює це наступним чином. Дані об’єктивного обстеження беруться з відповідного поля під час первинного огляду на карті зубів. Там є можливість обрати вже готовий текст з довідникової частини системи, що значно пришвидшує роботу лікаря. Крім того, на консультативний висновок автоматично потрапляє текст “Рентгенологічно…”, який можна налаштувати через конструктор протоколів щоб він теж вже був готовий на ту чи іншу нозологію.

Всі інші поля, як показано на відео, можна редагувати або в PDF форматі, або в LibreOffice. Якщо для вас важливо лишити в себе документ з відміченими тичками ручно – можна його додати у файловий менеджер до пацієнта.

І також досить цікавою є взаємодія цієї кнопки з Лійкою продажів. Адже після її натискання в базі лишається інформація коли та якому пацієнту був виданий наш документ. А отже, ми потім зможемо аналізувати на якій стадії лікування знаходяться всі пацієнти в базі.

Copy link

568$

Швидкі діагнози

В сучасному світі все має бути дуже швидко, адже час це найдорожчий ресурс. Інколи заради простоти доводиться щось приносити у жертву. Насправді функціонал існує в системі досить давно. Але ми його здебільшого використовували під час презентацій щоб справити wow-враження. Реальне впровадження несло за собою певні ризики з боку керівника та компанії інтегратора, оскільки нехтуючи деякими кроками заповнення форми 043, клініка на виході могла отримати ведення медичної документації неналежним чином. Але в цьому році за рахунок інтеграції з ЕСОЗ (покищо мова йде лише про обов’язкові документи, такі як: електронний лікарняний, електронний рецепт на антибіотики, тощо) стала можливою часткова цифровізація електронних медичних записів. Тобто навіть якщо заклад в минулому позбувся кулькової ручки, все одно з урахуванням зменшення кількості вимог в 2022 році вже припустимо спрощення кінцевого вигляду друкованої форми. Відповідно тепер ми можемо собі дозволити професійно рекомендувати іншим користувачам так само спробувати скористатись цією надбудовою і відчути магію Зубної Феї.

Для роботи із швидкими діагнозами потрібно увійти у права користувача через Адміністратор системи і увімкнути дану опцію у закладці «Арм лікаря» – «Використовувати швидкий курс лікування». Також у Довідники – Карта зубів – Діагнози треба проставити «Швидкий діагноз» на тих діагнозах, що будуть використовуватись, як швидкі. У Довідники – Конструктор (Курс лікування) треба обрати протоколи, які будуть використовуватись для швидких діагнозів і проставити мітку «швидкий» всередині протоколів. Після цього лікар може працювати без заповнення карти зубів – обирає пацієнта, переходить одразу у Курс лікування, а там натискає на «+» і з випадаючого меню обирає зуб, який він буде лікувати. Потім обирає протокол і шаблон лікування. Як результат, це допоможе лікарю витрачати менше часу на заповнення карти зубів, протоколів і шаблонів. Курс лікування зберігається автоматично, процедури відмічаються, як виконані. Також додається огляд в курсі лікування, а на карті зубів робиться дублюючий запис з останнього заповнення карти зубів за сьогоднішнє число (якщо сьогоднішнє лікування за датою не збігається з останнім курсом лікування).

Важливо також відмітити що починаючи з вересня 2022 року в систему додана повноцінна підтримка цієї надбудови на інших рівнях в т.ч. для дитячої стоматології. Тому власне і було прийнято рішення винести функціонал в окрему надбудову.

 

Copy link

Вартість: 2789 грн

При записі пацієнта на прийом з‘явилась можливість в описі роботи вказувати процедури, які треба зробити пацієнту. Дане доопрацювання було зроблено, оскільки досить часто пацієнти звертаються до клініки, коли їм треба зробити наперед відому процедуру, наприклад, рентген. В такому разі, коли адміністратор клініки робить запис пацієнта на прийом, в полі опис роботи треба з прайс-листа клініки вибрати процедуру, яку треба зробити пацієнту.

Copy link

Вартість: 11592 грн.

Дитяча інфозгода була розроблена з метою розрізнення дорослої інфозгоди від дитячої, тобто відтепер це два різні шаблони у програмі. Виглядає це наступним чином – якщо пацієнту ще не виповнилось 18 років, то на піктограмі інфозгоди буде позначка «18», це означає, що для цього пацієнта буде роздрукована дитяча інфозгода. Якщо пацієнту вже є 18 років, то цієї позначки на піктограмі не буде, тож для нього буде роздрукована доросла інфозгода. Після друку інфозгоди в обох випадках буде позначка – зелена тичка та час друку інфозгоди.

Важливий момент! Як тільки пацієнт стає повнолітнім, а до цього у нього була надрукована інфозгода – рамка з інфозгодою стане червоною, це означатиме те, що потрібно роздрукувати даному пацієнту вже дорослу інфозгоду.

Також завжди є можливість засобами технічної підтримки налаштувати шаблон інформаційної згоди під вашу клініку.
Як саме це працює ви можете переглянути на відео нижче.

Copy link

Вартість: 12042 грн

Нарахування ЗП по прайс листу – додаткова надбудова, що дає можливість нараховувати відсотки лікарю по кожній позиції прайс-листа різні. Від звичайної схеми нарахування ЗП відрізняється тим, що в звичайній можливо проставляти відсотки тільки по розділу стоматології, не прив’язуючись до процедур.

Перегляньте інструкцію по користуванню даною надбудовою нижче.

Для того, щоб налаштувати відсотки співробітникам, необхідно зайти під користувачем директора в програму, зайти в меню «Адміністратор»- «Кадри», обрати потрібного лікаря та натиснути на клавішу «Управління заробітною платою» та натиснути на неї

Після натискання відкривається віконечко, в якому ми ставимо галочку «Вибрати прайс-лист по папках»

Після цього, прайс-лист сортується по розділам стоматології

Обираємо необхідний розділ, наприклад «Терапія» і вказуємо відсоток нарахування ЗП лікарю від виконаної процедури

Якщо в даному розділі є позиції, за які лікар отримує менше чи більше відсотків за виконання процедури, то ми натискаємо на даний розділ, після чого відкриваються всі процедури даного розділу, обираємо позицію потрібну та вказуємо необхідний відсоток

 

Також можна вказати ставку в ЗП та все зберігаємо.

 

 

Copy link

Вартість: 2288 грн

Є в нас така простенька надбудова “Експорт паспортної частини карток пацієнтів в XLS”, що не входить в базову, але входить в BOX. Теоретично експортувати базу пацієнтів може тех. підтримка. Якщо мова йде про одноразову міграцію. Але якщо наприклад вашому маркетологу потрібен постійно діючий інструмент актуалізації  бази номерів телефонів для масових розсилок, таргетування у фейсбуці або Email, то в нагоді стане кнопочка вигрузки паспортної частини в Exel

Copy link

Вартість: 2364 грн

“Мульти-юрособи” – надбудова програми Зубна Фея, що дає можливість додавати наявні підрозділи клініки та юридичні особи, які потім працюють з Базою Даних пацієнтів. У кожного підрозділу є особисті реквізити, що при налаштуванні друкуються при видачі документації пацієнтам.

Завантаження:

Copy link

Вартість: 2383 грн

«Файловий менеджер» – можливість прикріпляти знімки пацієнтів та будь-які документи різних форматів до картки пацієнта. Насправді функція дуже важлива, так як лікарі зайшовши в нього можуть прогляну всі знімки даного пацієнта і зробити висновки про попереднє лікування. Лікарі можуть прикріпити знімок та додати коментар до нього навіть з мобільних телефонів, і це бачать інші лікарі. Заходимо в модуль «Картки пацієнтів», обираємо потрібного пацієнта та заходимо у вкладку «Файловий менеджер»

Якщо вже є прикріплені знімки то їх можна переглянути при необхідності. Якщо використовуєте інтраоральну камеру то можемо зробити знімок чи відео, що одразу
збережеться в цю вкладку. Натиснувши на кнопку «Камера», ввівши попередньо налаштування камери. Додані файли можливо перейменувати і зберегти. Після цього додане фото стає доступне іншим лікарям при необхідності.

В релізі 4.3.018 за січень 2022 року. Було додано групування фотопротоколів та іншої медичної документації за датою додавання у файловий менеджер. Раніше все фотопротоколи/медична документація додавались в один загальний контейнер. Тепер при додаванні фотопротоколу у файловий менеджер під цей фотопротокол створюється окремий контейнер з датою додавання файлу. Якщо файлів декілька – контейнер розширюється. Окрім цього, можна додавати теги, протоколи лікування, номер зуба до кожного фотопротоколу, відповідно, обравши потрібний тег, протокол лікування чи номер зуба можна отримати ті файли, які відповідають заданим критеріям пошуку.

Завантаження:

Copy link

Вартість: 2718 грн

Це, скоріш за все, навіть не надбудова, а добудова до модуля Каса;)

Історично виникла як кастомізація з метою списання боргу пацієнтам (наприклад АТО або ЗСУ), які було проліковані безкоштовно. Пізніше з’явилася ще форма оплати благодійка, але то інша надбудова.

Ця трошки простіша, тому не входить в базову Зубну Фею, але входить в BOX Unlimited

Copy link

Вартість: 4140 грн

Благодійність – це такий тип послуг, що надається пацієнту на безоплатній основі (наприклад, блогер). При проведенні таких послуг через касу робимо відмітку, що це благодійність і вартість наданих послуг стає нульовою. Вона не впливає на зарплатню лікаря (не враховується), у фінансовому звіті, що знаходиться у меню Звітність – Виплати даний тип рахунків йде окремим стовпчиком.



Copy link

Вартість: 5750 грн

Робота з валютними процедурами (доллар США або євро)

В 2022 році спільно з клінікою “Ідеал” був успішно впроваджений перший етап кастомізації альтернативних валют у модулі Економіка. По-перше це зручно для роботи з певними видами послуг, які залежать від коливання курсу валют. Долару або євро. В системі автоматично відбувається перерахунок в гривню під час проведення таких процедур у курсі лікування і вже на момент формування документів на касі – конвертується в гривню. Але головна перевага – це захист бізнесу від нерентабельності.

Розглянемо приклад: під час імплантації пацієнту була проведена кісткова пластика (аугментація). Є компанії які дають клінікам остеопластичні матеріали “під реалізацію”. На момент проведення оперативного втручання курс євро зростає. Оскільки ринок стоматології дуже швидко реагує курс – роздрібна ціна змінилась. Тепер вже розрахуватися з постачальником потрібно за новою вартістю, а пацієнту послуги були надані за старим прайсом клініки. Який у гривні не зручно кожен раз підганяти, та й не всі послуги є імпортозалежними.

Звичайно, можна користуватись функціоналом деталізації фактичних витрат. Але це лише засвідчить факт збитковості одразу. Крім того, можна користуватись модулем склад щоб розрахувати собівартість за обліковою ціною матеріалів. Але це теж лише дає підказку менеджеру клініки, що варту звернути увагу на вартість тієї чи іншої послуги для кінцевого користувача.

Для роботи з валютними процедурами (доллар США або євро) переходимо у Довідники Прайс-Лист послуг. У нижній частині вікна бачимо відповідні поля для введення курсу доллара чи євро. Вказуємо потрібний курс (з точністю до 2 знаків) і натискаємо Зберегти курс. Курс валют збережено.

Тепер потрібно увійти в існуючу процедуру або створити нову і вказати, що ця процедура є валютною. Для цього у вікні створення/редагування процедури вказуємо, що процедура є валютною, поставивши відповідну відмітку доллари США чи євро. Вказуємо ціну у валюті, наприклад 10 долларів США. Також, якщо потрібно, заповнюємо Витрати на послугу у тій валюті, в якій прописана вартість процедури. Після збереження процедури і оновлення довідників ціна процедури перерахується з урахуванням поточного курсу доллара чи євро. Таким чином, кожного ранку можна вказувати актуальний курс валют і вартість валютних процедур буде перераховуватись відповідно до поточного курсу валют.

Також у рамках цього доопрацювання було виведено в інтерфейс поле для підняття цін прайс-листа послуг на фіксований відсоток. Для цього у меню Прайс-лист послуг заповнюємо поле «Збільшити вартість всіх процедур на (%)» і вартість всіх процедур буде підвищена на вказаний відсоток.

УВАГА! Для клінік, що користуються апаратними касовими реєстраторами не рекомендується використання функціоналу валютних процедур.

УВАГА! Якщо процедура редагується зі звичайної у валютну і в ній були прописані витрати на послугу, потрібно перепрописати витрати на послугу у долларах США чи євро.

Copy link

Будемо говорити що це перевага, адже ми нарахували у Зубній Феї 24 варіанти надання знижки і власне це і спричинило подальші допрацювання у цьому напрямку винести як окрему надбудову.

  1. По-перше, всі типи знижок мають підримуватись як фіскальним реєстратором так і пРРО. Це вже 2 варіанти
  2. По-друге, після надання знижки программа має обрахувати окремо вартість кожної процедури, при цьому заокруглюючи її. Це теж важливо для апаратних та софтверних касових апаратів.
  3. Далі знижка може розповсюджуватись на ту чи іншу процедуру.
  4. Крім того, знижка може бути персональною або накопичувальною. І це різні сутності. До речі, важливо розуміти яка пріоритетність буде працювати у випадках використання одночасно обох типів.
  5. І найцікавіше, знижка може бути відсоткова або у гривні.
  6. Також є благодійка. Це ще одна надбудова.

Якщо порахувати як всі ці можливості перетинаються одна з одною, то наспавді можна налічити більше 24-х кейсів. Але на практиці ми працюємо в основному з тими, що описані вище.

Дуже уважно треба користуватися гривневою знижкою, адже вона застосовуються на весь чек. І якщо для розрахунків у статичному ОЛАПі це не криитчно, бо там збоку видно прізвище лікаря, то для модуля керіваника – керування зарплатами, навіть у випадку застосування відповідного фільтру, все одно буде працювати вірно лише за умови, якщо на касі розбивати рахунки по кожному лікарю окремо.

Copy link

Вартість: 6437 грн

Для повноцінної роботи з модулем “Бізнес-аналітики” у лікувальному закладі необхідно успішно впровадити та використовувати, згідно з методологією впровадження 1-9 етапи. Вся інформація, що надходить на кожному з етапів впровадження, створює потужний економічний двигун успіху в роботі Вашого медичного закладу.
Тепер, коли у Вас є вся необхідна інформація, можна подумати про те, як ще можна збільшити ефективність роботи і відповідно прибуток. Вам не потрібно витрачати час на моніторинг усієї історії розвитку. У цьому питанні допоможе успішно розібратися модуль “Бізнес аналітики”.

Інструменти бізнес-аналітики вже готові дати відповіді на запитання:
– Який коефіцієнт запису первинних пацієнтів?
– Яка система знижок найкраще підходить з урахуванням вашої асортиментної матриці послуг?
– Як оцінити рентабельність клініки за будь-який період?

Надбува додається 1 раз на всю систему

Завантаження:

Copy link

Вартість: 11617 грн

Будемо вважати що це надбудова яка не входить в базову ЗФ, але входить в BOX Unlimited. Хоча називався раніше модуль роздрібної торгівлі. Або ще цей фунціонал ми колись називали інтеграція каси зі складом.
Дозволяє продати пацієнту продукцію для професійної гігієни з націнкою та побачити рентабельність такої реалізації. Одночасно з видатковою накладною створюється прибутковий касовий ордер, який видно потім окремо у зведеном звіті з пацієнтом

  • CRM-система SugarCRM
  • Фіскальний реєстратор
  • Google Calendar
  • nHealth
  • Odoo
  • ZKTeco
  • Binotel (функція “click to call”)
  • ПРРО Cashdesk
Copy link

Вартість: 5722 грн

SugarCRM Community Edition – рейтингова Opensource CRM-система, яку використовують десятки тисяч компаній по всьому світу.

Величезна кількість модулів розширення та відсутність ліцензій на підключення користувачів забезпечує SugarCRM Community Edition важливу перевагу – низьку вартість володіння.

SugarCRM Community Edition призначена як для комплексної автоматизації CRM-процесів, так і для створення спеціальних бізнес-додатків, орієнтованих на автоматизацію окремих процесів залучення та обслуговування клієнтів.

CRM-система на основі SugarCRM допомагає вирішувати завдання:

– Централізація клієнтської бази
– Автоматизація прямого продажу
– Утримання клієнтів
– Оперативний аналіз процесів продажу та маркетингу
– Підвищення ефективності роботи контакт-центру
– Підвищення ефективності роботи менеджерів з продажу та маркетингу
– Підвищення ефективності сервісного обслуговування

Переваги роботи з Роял Інтеграцією:

Гарантована локальна підтримка:

– Наші консультанти із впровадження завжди раді відповісти на будь-які Ваші запитання.
– Ми відкриті для складання ТЗ на кастомізовані проекти
– Технічна підтримка із можливістю передати обслуговування CRM-системи на аутсорсинг.

Додаткова функціональність:

– Розширена аналітична звітність (вбудовані таблиці Excel, вбудовування звітів Zuker Reports)
– Модуль інтеграції з MS Outlook
– Удосконалений механізм нагадувань про прострочене завдання
– Повідомлення про настання події на мобільний телефон через SMS для незалогованих користувачів
– Модуль контролю та ескалації прострочених подій (оплати, завдання тощо)
– Модуль виставлення завдань у CRM-системі на основі моніторингу даних зовнішніх бах даних
– Управління доступом на рівні полів
– Поліпшена ергономіка інтерфейсів користувача
– Модуль налаштування та проведення опитувань

Засоби інтеграції із зовнішніми системами:

– Бухгалтерські та ERP-системи: Зубна Фея, 1С, Вітрило, SAP, Oracle
– Системи контакт-центрів: ASTERISK, Бінотел , CISCO, Nortel, Alcatel, Infratel та інші
– Для інтеграції з Бінотелом необхідно заповнити заявку з промокодом.

Навчальні курси для користувачів SugarCRM:

– Основи ефективної організації клієнтської бази в SugarCRM
– Управління особистою та командною ефективністю за допомогою SugarCRM
– Управління продажами за допомогою SugarCRM
– Ефективний директ маркетинг за допомогою SugarCRM

Copy link

Вартість: 3200 грн

В даний час робота з апаратним касовим реєстратором(далі – КР) є невід’ємною складовою кожної клініки. Завдяки КР у вас з’являється можливість відправляти до податкової кожну проведену процедуру без зайвих рухів! Тому враховуючи потреби клінік в 2015 році Підприємство Вікісофт забезпечило інтеграцію Зубної Феї з КР виробництва UniSystem. Підключення та використання КР налаштовується в лічені години – для цього ми розробили дві інструкції, щоб ви могли власноруч це зробити. Або зверніться за допомогою до нашої технічної підтримки – ми завжди допоможемо. Переглянути інструкції та файли закріплені за ними Ви можете за посиланнями нижче.

Робота з фіскальним касовим реєстратором.

  • Установкою КР займаються фахівці Зубної Феї (самим встановлювати КР та налаштовувати його не можна).
  • У проектах без впровадження КР не встановлюється. Після установки КР потрібно назвати всіх користувачів (рег), що працюватимуть як касир для надання їм прав друкувати чеки.
  • Після надання прав касирам необхідно завантажити прас клініки у базу КР. Для цього заходимо у Довідники -> Прайс-лист і натискаємо на кнопку «Оновити базу КР». Чекаємо, поки закінчиться завантаження позицій прайс-листа у базу КР (має з’явитись повідомлення Успішно внесено ххх з ххх товарів). Важливо до початку роботи з КР (реєстрації касира на початку дня та друку 0 чека) внести усі позиції прайса у базу КР. У разі зміни ціни на одну з позицій прайса потрібно повторно оновлювати базу КР (це можливо зробити, коли касир не зареєстрований).

Інколи з’являється повідомлення про помилку завантаження, бібліотеки не знайдено. Це означає, що встановлений додаток Зубної Феї з установчого файлу з розширенням .air, а не .exe. Рішення: видалити ЗФ через програми і компоненти і встановити ToothFairy.ехе.

  • Тепер можна реєструвати касира у ЗФ і починати роботу з КР. Для цього з комп’ютера, до якого підключений КР заходимо у ЗФ під обліковим записом адміністратора клініки (рег). Для реєстрації касира заходимо у меню Адміністратор -> Каса -> РКО. Натискаємо на «Зареєструвати касира». Після цього напис на кнопці має змінитись на «Касир зареєстрований». Тепер потрібно натиснути видрукувати нульовий чек, натискаємо «Друк 0 чеку».

Також пройдемося по кнопках і опціях, що є у закладці РКО. «Застосовувати знижку у КР» – для врахування знижок потрібно поставити цю галочку.

«Друкувати чек у 2х примірниках» – якщо потрібно друкувати чек у 2х примірниках, ставимо цю галочку, якщо достатньо одного чеку – галочку треба зняти.

«Автоматична сума до оплати за рахунком» – для того, щоб сума, яку має сплатити пацієнт підтягувалась автоматично, ставимо цю галочку. Якщо вона вимкнена, то суму, яку сплачує пацієнт потрібно вносити вручну.

«Внести гроші» – для внесення розмінної монети (готівка для того, щоб давати решту) натискаємо «Внести гроші», вказуємо суму розмінної монети, наприклад, 500 грн, у полі тип операції вказуємо «службове внесення», проводимо (натискаємо виконати). Після того, як чек про внесення розмінної монети надруковано, можна побачити, що баланс КР збільшився на суму внесеної розмінної монети.

«Скасування чеку» – інколи трапляється ситуація, що під час друку чеку стався збій (застряг папір, закінчився папір, товар не знайдений у базі КР). У такому випадку заходимо у закладку РКО і натискаємо «Скасування чеку». Чек, під час друку якого стався збій буде анульовано, можна далі проводити рахунки. У випадку, якщо помилка сталася через те, що товар не знайдений у базі КР, потрібно буде зробити оновлення бази КР, але це можна зробити після того, як буде закінчена зміна касира.

«Відправити в ДФС» – надсилає звіт у ДФС.

«Друк Х-звіту» – друк проміжного звіту, який показує баланс по касі.

«Друк Z-звіту» – звіт, що друкується в кінці зміни касира.

Як бачимо статус чека «відкритий для продажу». Після скасування статус зміниться на закритий.

  • Після того, як нульовий чек було надруковано, можна проводити платежі у Адміністратор -> Каса -> Рахунки. Натискаємо «Створити рахунок». Вказуємо тип оплати (готівковий/безготівковий), якщо сума платежу підтягується автоматично, натискаємо «ОК», якщо ні, то вносимо її вручну.
  • Після натискання «ОК» з’явиться вікно для друку чека через КР. Для друку чека натискаємо «Друкувати», для скасування друку натискаємо «Скасування друку». У першому випадку буде надрукований чек з переліком послуг, що були надані пацієнту, у другому – чек не друкується, але буде створений внутрішній документ Зубної Феї.

Якщо потрібно перепровести рахунок, по якому було скасовано друк чеку, знаходимо внутрішній документ ЗФ і натискаємо на червоний хрестик. Вказуємо пароль на видалення рахунку (пароль на видалення знає керівник клініки), вказуємо чи потрібно видалити гроші, що були проведені при створенні внутрішнього документа ЗФ. Після цього рахунок знову доступний для проведення у статусі «Новий».

  • Є можливість проводити платежі, що пов’язані з діяльністю підприємства, такі як купівля води, сплата за інтернет і т.і. Для цього заходимо у Адміністратор – Каса – Каса і там натискаємо на інкасацію. У віконці, що з’явилося вказуємо тип оплати, обираємо групу балансу (додаються у модулі керівника – Групи балансу), додаємо інформацію про платіж і вказуємо суму. Ставимо галочку провести через РКО, натискаємо «ОК», баланс КР зміниться на суму оплати.
  • В кінці робочої зміни є можливість зняти розмінну монету. Наприклад, зранку робили службове внесення на суму 500 грн. В кінці зміни робимо службову видачу у розмірі 500 грн, для цього у закладці РКО натискаємо на «внести гроші» і вказуємо -500 (мінус 500) грн. Натискаємо «виконати»(якщо баланс РКО по готівці менший за 500 грн, отримаємо помилку, оскільки у РКО недостатня кількість готівки).
  • Також робиться інкасація готівки, для цього у Каса – Каса натискаємо «Інкасація», обираємо групу балансу «Службова видача» і проводимо суму, що є в касі за готівкою. Ця готівка має зберігатись у сейфі або здаватись у банк.
  • Друкуємо Z-звіт, який обнуляє баланс РКО. Після друку цього звіту зміна касира завершена. У разі необхідності після цього можна оновити базу КР (якщо відбулись зміни у вартості послуг клініки і вони не були раніше внесені у базу КР).
  • Важливо: зміна касира не має перевищувати 23 години. У разі, якщо зникло світло, можна видрукувати Z-звіт наступного ранку, але доведеться писати пояснювальну у ДФС, чому так сталося. У разі, якщо Z-звіт не друкувався протягом 72 годин, КР буде заблокований, розблокування можна зробити тільки через ДФС. Ще один важливий момент, якщо нульовий чек не друкувався протягом 3 діб (зміна касира не розпочиналася), то через 3 доби також відбудеться блокування КР. Для того, щоб такого не сталося, потрібно роздрукувати нульовий чек (розпочати зміну касира) і видрукувати Z-звіт з нулем.

Copy link

Входить у вартість модуля Органайзер завдань.

1. Була оновлена інтеграція з гугл-календарем. Для роботи з даним функціоналом потрібно виконати наступні дії:
– переходимо у Довідники- Клініка – Адміністратор системи – Системні налаштування;
– натискаємо на календар;
– переходимо у профіль гугл, проходимо авторизацію і надаємо доступ додатку до акаунту гугл (надання доступу до завершення перевірки сервісом гугл надається через попередження про те, що даний крок не є безпечним);
– копіюємо код (токен) для роботи інтеграції, для цього натискаємо на кнопку, що розташована з правого боку від коду;
– повертаємось у додаток і вставляємо скопійований код у поле (пункт 2 форми) і натискаємо Підтвердити;
– Обираємо календар для синхронізації (у обраний календар будуть додаватись події з органайзеру завдань). Також обираємо потрібний часовий пояс і натискаємо Застосувати.
На цьому налаштування інтеграції завершено. Після цього переходимо у Органайзер завдань, біля кожного запису на прийом з’явились квадратики сірого кольору. Сірий колір повідомляє, що дані записи не синхронізовані із календарем гуглу. Для синхронізації заходимо в запис на прийом і натискаємо Зберегти. Після збереження запису на прийом колір квадратику зміниться на зелений, що повідомляє про те, що запис синхронізований із календарем. Всі нові записи на прийом будуть синхронізуватись автоматично.
Тепер можемо перейти у обраний для синхронізації календар. У цьому календарі бачимо всі синхронізовані записи на прийом на поточний день. У разі необхідності можна перейти на будь-який день у календарі. Для друку розкладу з календаря натискаємо кнопку налаштувань (коліщатко) і обираємо меню Print.

👉 Детальніше у відповідному описі релізу.

👉 Синхронізація Google календаря з Facebook зустрічами

 

Copy link

Вартість: 3400 грн. Для SaaS та BOX безкоштовно. По прайсу впровадження та до базової постачається окремо

Інтеграція функціоналу виписки електронного рецепту та синхронізації ЕМЗ з ЕСОЗ

Як ви можете побачити на відео, передавати медичні записи в Електронну систему охорони здоров’я дуже зручно. Звичайно, для цього потрібно впровадити певні попередні налаштування: співставити картку пацієнта по даті народження, прізвищу та імені, процедуру та протокол. Але воно того варте! Адже електронний рецепт може бути створений лише на підставі попередньо закодованого діагнозу по МКХ-10 та інтервенції по міжнародній класифікації ACHI. Оскільки ведення медичної документації в Зубній Феї ще 12 років тому проектувалося з урахуванням цих стандартів – можна вважати що її магія тепер працює на Вас. По суті додаткових дій ніяких не з’явилося. Все відбувається на тлі (під капотом) роботи вже і так звичного інтерфейсу АРМ Лікаря. Стоматологу не потрібно думати та витрачати час на заповнення значної кількості пустографок. Нам вдалося максимально спростити в т.ч. клінічні бізнес-процеси, суттєво зменшити кількість обов’язкових полів, при цьому надаючи потужний інструмент, який можна використовувати і для створення рецепту і для передачі ЕМЗ (електронних медичних записів) в ЦК (центральний компонент).

Інтеграція коробочної версії із мережевою версією nHealth (eHealth)

Дане доопрацювання дозволяє підтягувати пацієнтів, що були створені у браузерній версії (створених персон) у коробочну. Для того, щоб це зробити, потрібно спочатку налаштувати інтеграцію, на даному етапі виконується співробітниками техпідтримки. Для цього входимо у меню налаштувань (коліщатко у правому верхньому куті) і переходимо у меню Картки пацієнтів – МІС nHealth. Заповнюємо обидва поля у цьому меню. Перше (Визначник клієнта у МІС nHealth) – це токен клієнта (ЗОЗ), друге – визначник коробочної версії ЗФ/ЗН, що звертається до браузерного nHealth. Зберігаємо налаштування, перезавантажуємо програму. У меню пацієнти додалось меню для стягнення пацієнтів з браузерного nHealth, а саме 3 опції – підтягнути всіх пацієнтів з браузерної версії; підтягнути тільки нових пацієнтів з браузерної версії, що не підтягувались раніше; скинути прапорець узгодження у всіх переданих із браузерної версії пацієнтів. Біля пацієнтів, що були підтягнуті з браузерної версії є відмітка eHealth (зліва від прізвища). Також відповідна відмітка є у паспортній частині картки пацієнта у розділі Основне. Паспортна частина картки заповнюється даними з браузерної версії, що вносились при створенні персони, а саме: ПІБ пацієнта, дата народження, ідентифікаційний номер, документ пацієнта (паспорт або свідоцтво про народження), телефон (тип та номер), стать пацієнта. Таким чином дана інтеграція дозволяє не витрачати час на створення пацієнта, якого ви створили у браузерній версії nHealth. У подальшому планується дозволити витягати всіх пацієнтів закладу, а не тільки тих, що були створені у eHealth саме цим закладом.
👉 E-рецепт для лікарень
👉Перший день роботи електронного рецепта на антибіотики
У жовтні 2022 розпочато розробку з виписування електронного рецепту через коробочну версію програми. На першому етапі інтеграції зроблено співставлення пацієнта у ЕСОЗ пацієнту у коробочній версії. У разі, якщо пацієнт у коробочній версії внесений правильно, під час переходу до курсу лікування у вікні з‘являється кнопка «Виписати рецепт» на зеленому фоні. Якщо ж пацієнта було введено з помилкою або результат співставлення повертає кільках результатів, то потрібно повернутись у паспортну частину картки і скорегувати в ній дані, або доповнити дотатковими даними, такими як по-батькові, РНОКПП, номер телефону або серія та номер свідоцтва про народження. Подальша робота з виписки рецепту буде продовжена у наступному місяці.

Copy link

Вартість: 993$

Доступно два варіанти інтеграції з 1С

1. Вигрузка фінансових документів в 1с – 864$

в doctors.csv додано:
дані про процедуру через пробіл:
а) назва препарату
б) кількість
в) у чому вимірюється(шт, мл тощо)

 

2. Вигрузка залишків після списання в 1с – 500$

файли для вивантаження:
farm_in.csv – усі препарати, що надійшли на склади за добу
farm_out.csv – всі препарати, які були списані зі складів за добу

1. Назва препарату.
2. Кількість.
3. Ціна на одиницю препарату.
4. Номер документа.
5. Який склад.

 

Copy link

Вартість: 345$

Синхронізація залишків із Odoo

doctors.csv

по запросам по колонкам:

1 – дата рахунку – invoices.createdate,
2 – № рахунку – invoices.invoicenumber,
3 – ПІП пацієнта – (select patients.fullname from patients where patients.id = treatmentproc.patient_fk),
4 – № картки пацієнта – (select patients.cardbefornumber||patients.cardnumber||patients.cardafternumber from patients where patients.id = treatmentproc.patient_fk),
5 – ПІП Лікаря – (select doctors.fullname from doctors where doctors.id = treatmentproc.doctor),
6 – іпн лікаря – (select doctors.tin from doctors where doctors.id = treatmentproc.doctor),
7 – ПІПАсистента – (select assistants.fullname from assistants where assistants.id = treatmentproc.assistant),
8 – іпн асистента – (select assistants.tin from assistants where assistants.id = treatmentproc.assistant),
9 – назва послуги згідно рахунку – treatmentproc.name,
10 – код послуги – treatmentproc.shifr,
11 – к-сть послуг – treatmentproc.price,
12 – ціна послуги – treatmentproc.proc_count,
13 – сума – treatmentproc.price * treatmentproc.proc_count,
14 – сума знижки – treatmentproc.price * treatmentproc.proc_count * invoices.discount_amount,
15 – номер кабінету – (select rooms.name from rooms where rooms.id = treatmentproc.cabinet_fk),
16 – назва підрозділу – (select subdivision.name from subdivision where subdivision.id = invoices.subdivisionid)

account.csv

по запросам по колонкам:

1 – дата оплати – (select max(accountflow.operationtimestamp) from accountflow where accountflow.oninvoice_fk = invoices.id),
2 – № рахунку – invoices.invoicenumber,
3 – касир – (select account.lastname||’ ‘||account.firstname||’ ‘||account.middlename from account where account.id = invoices.authorid),
4 – ІПН касира – (select account.tax_id from account where account.id = invoices.authorid),
5 – пацієнт – (select patients.fullname from patients where patients.id = invoices.patientid),
6 – № картки пацієнта – (select patients.cardbefornumber||patients.cardnumber||patients.cardafternumber from patients where patients.id = invoices.patientid),
7 – Готівка (0)/безготівка (1) – invoices.is_cashpayment,
8 – чи друкувалось на фіскальний принтер 1-так/0-ні – invoices.is_fiscal,
9 – фактично сплачено – (select coalesce(sum(accountflow.summ), ‘0.00’) from accountflow where accountflow.oninvoice_fk = invoices.id)

download sample files

Copy link

Вартість: 2688 грн

Фіксація робочого часу персоналу клініки

Інтеграція – із сканером відбитків пальців ZKTeco, що дозволяє фіксувати робочий час персоналу клініки. Система зчитування відбитків часу фіксує і виводить у окремий файл у форматі csv дані, коли співробітники приходять і йдуть з робочого місця. Цей файл у форматі csv підвантажується у нашу програму, після чого дані з цього файлу можна зчитати і отримати реально відпрацьований час у меню Робочий журнал. Дані у файл у форматі csv записуються таким чином: айді працівника у системі фіксації робочого часу, дата та час, коли співробітник прийшов/пішов, і позначка прийшов чи пішов (1 або -1).
Тепер кілька слів, як це налаштувати. У налаштуваннях (коліщатко) потрібно обрати пункт меню Календар, а потім підменю HR модуль. У вікні, що відкрилося потрібно вказати шлях, де знаходиться файл логування працівників у системі ZKTeco, вказуємо шлях, натискаємо Зберегти.
Також потрібно запустити 2 файли з розширенням .bat, для приведення файлу log.csv у потрібний формат. Запуск батніків виконується працівником технічної підтримки (батніки кладуться у ту ж теку, де знаходиться файл log.csv). Ще одне налаштування, яке потрібно зробити – у картці співробітника прописати айдішку співробітника у системі обліку робочого часу (порядковий номер співробітника у системі зчитування відбитків пальців). Тепер все готово, переходимо у меню «Робочий журнал» і натискаємо «Синхронізувати». У результаті побачимо, як з’являться дані про відпрацьований час співробітниками клініки у меню Робочий журнал.

Copy link

Вартість: 18718 грн

У 4-3-001 версії програми за жовтень 2021року стала доступною можливість телефонувати пацієнту з запису в органайзері в один клік. Дана функція буде доступна тим клієнтам, що користуються ip-телефонією Binotel. Для того, щоб здійснити дзвінок пацієнту, має бути налаштована інтеграція, а саме: у налаштуваннях (коліщатко у правому верхньому куті) обираємо меню Календар, а потім підменю Binotel. У вікні, що відкрилось потрібно вказати внутрішню лінію адміністратора, наприклад, 901, а також заповнити поля key та secret. Дані для заповнення можна отримати на адміністраторський е-mail клініки, що був вказаний при укладенні договору з компанією Binotel. Коли всі поля заповнені натискаємо Зберегти та перезавантажуємо програму. На цьому налаштування інтеграції завершено.
Тепер при наведенні на запис на прийом в органайзері при натисканні на слухавку червоного кольору (пацієнт не попереджений) буде йти виклик на телефон пацієнта і автоматично колір слухавки буде змінюватись на зелений.
Увага, якщо пацієнт не відповів на виклик або відхилив дзвінок, слухавка все одно змінює колір на зелений, оскільки вихідний дзвінок відбувся. В такому разі адміністратор має відтиснути слухавку у записі пацієнта на прийом, щоб вона змінила колір на червоний і спробувати зателефонувати пізніше. У подальшому передбачається зробити доопрацювання, яке буде враховувати чи був прийнятий дзвінок пацієнтом і тільки тоді колір слухавки буде змінюватись.
Ще один важливий момент: щоб інтеграція працювала коректно, має бути заповнено поле «Мобільний телефон» у картці пацієнта у закладці «Контактні і паспортні дані». Якщо у пацієнта вказано кілька номерів мобільних телефонів, використовується перший із них.

Copy link

Вартість: 100 грн / місяць

Стара версія РРО інтеграція Зубної феї дає змогу використання фіскального реєстратора МІНІ ФП 54.01.

Нова ж версія програмної РРО інтеграції з сервісом cashdesk дає ще більше свободи та легкості!

Залишайте заявки на провадження даної інтеграції у вашій клініці. Це коштує всього 2688 грн по прайсу впровадження або якщо у Вас Зубна Фея базова. Для тарифних планів SaaS та BOX взагалі безкоштовно. З 1.02.2023 тариф 60 грн/місяць змінено на 100 грн / місяць

Інтеграція ПРРО. Це саме та можливість використання програмного реєстратора розрахункових операцій, що дозволить вам заощадити кошти на купівлі фіскального реєстратора та на його обслуговуванні.

 

 

  • Додаток для пацієнта
  • ToothFairy4 Doctor
Copy link

Отримайте ряд переваг пацієнтів

1. Економія часу та вибір лікаря в один клік
2. Вся комунікація клініки в один клік
3. Геолокація клініки:
– карти
– інформація про клініку
4. Попереднє знайомство з лікарем в додатку

 

Отримайте ряд переваг для клініки

1. Отримайте власний брендований додаток
2. Скоротіть відстань між лікарем і пацієнтом
3. Взаємодійте в додатку на пряму:
– Push-повідомлення
– Нагадування про прийом
– Історія відвідування
– Інформація про клініку
4. Автоматична синхронізація з Зубною Феєю

 

Завантаження:

Copy link

Вартість: 17,5$

Нагадуємо, що до перемоги додатки на айфон у нас можна отримати на тих самих умовах що і під андроїд, тобто якщо лишаєте відгук за посиланням. Але якщо є бажання оплатити – то ми скеровуємо 100% на ЗСУ (БФ Тил Полтави)

Додаток перш за все спрямований на комфортну та легку роботу лікаря-стоматолога.

Серед переваг цього додатку можна виділити:

— Інтеграція налаштувань з десктопною версією щодо можливості редагування записів на прийом (якщо така можливість увімкнена в десктопній версії, лікар може додавати і видаляти записи)

— Швидкий запис пацієнта, коли під рукою немає комп’ютера

— Пошук по даті та імені, з подальшим переглядом його картки

— Можливість обрати період перебування пацієнта у лікаря (15, 30, 45 хвилин, 1 год, і так далі).

— Безумовно зручний перегляд та додавання фотографій пацієнта

— Висока якість фото зробленого з камери

— Функціонал набору номеру телефону пацієнта з програми;

— Темна та світла теми

— Функціонал набору номеру телефону та телеграм чат для зв’язку з технічною підтримкою;

👉 Зверніть увагу!

— Для авторизації в мобільного додатку потрібно обрати працівника у налаштуваннях користувацької ліцензії лікаря десктопної версії Зубної Феї ImPerio 4D

— Щоб встановити мобільний додаток ToothFairy4 Doctor можна ознайомитись з інструкцією або звернутись до технічної підтримки.

— Оновлений додаток підтримує тільки останні версії програми (версія 4.4.044 та 4.3.064). Якщо Ви хочете оновити версію своєї програми, зверніться до технічної підтримки. Якщо ні, тоді не потрібно оновлювати мобільний додаток.

Додаток доступний на Google Play та Аpp Store!

  • SeoCraft
  • Автоматичне резервне копіювання БД
Copy link

Вартість: 350$

SeoCraft – Проєкт компанії Royal Integration  для допомоги нашим клієнтів у впровадженні та просуванні сайтів. Ми завжди раді допомогти підібрати потрібні вам послуги з оптимальним результатом.

 

Замовте собі Landing page WordPress або сайт візитку, в цю послугу входить:
– Встановлення теми WordPress
– SEO-модуль
– Реєстрація домену
– Хостинг на рік
– Карта проїзду, Контакти, Блог
– Реєстрація в пошукових системах

Телефон для довідок: 0800 33 51 82
Більш детально можна ознайомитись тут.

 

Copy link

Вартість: 3002 грн

Завжди, а особливо зараз, не буде зайвим один раз налаштувати резервне копіювання. Ви можете забирати собі базу на зовнішній носій самостійно. Це лише один файл, шлях до якого ми відкрито надаємо у особистих повідомленнях. Але для того щоб версія бекапу була завжди актуальною – краще налаштувати планувальник. Ця послуга надається для будь-яких операційних систем. Копіювати теж можна або собі на інший комп’ютер або до нас в хмару. В якості хмарного сховища радимо тариф “Економ”