Вийшла нова версія програми 4-3-001 за жовтень 2021р. До неї увійшли наступні доопрацювання:
1. Інтеграція з ip-телефонією Binotel (функція “click to call”);
2. Інтеграція з ZKTeco;
3. Виправлення помилок;
Детальніше про доопрацювання.
1. У новій версії програми стала доступною можливість телефонувати пацієнту з запису в органайзері в один клік. Дана функція буде доступна тим клієнтам, що користуються ip-телефонією Binotel. Для того, щоб здійснити дзвінок пацієнту, має бути налаштована інтеграція, а саме: у налаштуваннях (коліщатко у правому верхньому куті) обираємо меню Календар, а потім підменю Binotel. У вікні, що відкрилось потрібно вказати внутрішню лінію адміністратора, наприклад, 901, а також заповнити поля key та secret. Дані для заповнення можна отримати на адміністраторський е-mail клініки, що був вказаний при укладенні договору з компанією Binotel. Коли всі поля заповнені натискаємо Зберегти та перезавантажуємо програму. На цьому налаштування інтеграції завершено.
Тепер при наведенні на запис на прийом в органайзері при натисканні на слухавку червоного кольору (пацієнт не попереджений) буде йти виклик на телефон пацієнта і автоматично колір слухавки буде змінюватись на зелений.
Увага, якщо пацієнт не відповів на виклик або відхилив дзвінок, слухавка все одно змінює колір на зелений, оскільки вихідний дзвінок відбувся. В такому разі адміністратор має відтиснути слухавку у записі пацієнта на прийом, щоб вона змінила колір на червоний і спробувати зателефонувати пізніше. У подальшому передбачається зробити доопрацювання, яке буде враховувати чи був прийнятий дзвінок пацієнтом і тільки тоді колір слухавки буде змінюватись.
Ще один важливий момент: щоб інтеграція працювала коректно, має бути заповнено поле «Мобільний телефон» у картці пацієнта у закладці «Контактні і паспортні дані». Якщо у пацієнта вказано кілька номерів мобільних телефонів, використовується перший із них.
2. Також у новій версії вийшла ще одна інтеграція – із сканером відбитків пальців ZKTeco, що дозволяє фіксувати робочий час персоналу клініки. Система зчитування відбитків часу фіксує і виводить у окремий файл у форматі csv дані, коли співробітники приходять і йдуть з робочого місця. Цей файл у форматі csv підвантажується у нашу програму, після чого дані з цього файлу можна зчитати і отримати реально відпрацьований час у меню Робочий журнал. Дані у файл у форматі csv записуються таким чином: айді працівника у системі фіксації робочого часу, дата та час, коли співробітник прийшов/пішов, і позначка прийшов чи пішов (1 або -1).
Тепер кілька слів, як це налаштувати. У налаштуваннях (коліщатко) потрібно обрати пункт меню Календар, а потім підменю HR модуль. У вікні, що відкрилося потрібно вказати шлях, де знаходиться файл логування працівників у системі ZKTeco, вказуємо шлях, натискаємо Зберегти.
Також потрібно запустити 2 файли з розширенням .bat, для приведення файлу log.csv у потрібний формат. Запуск батніків виконується працівником технічної підтримки (батніки кладуться у ту ж теку, де знаходиться файл log.csv). Ще одне налаштування, яке потрібно зробити – у картці співробітника прописати айдішку співробітника у системі обліку робочого часу (порядковий номер співробітника у системі зчитування відбитків пальців). Тепер все готово, переходимо у меню «Робочий журнал» і натискаємо «Синхронізувати». У результаті побачимо, як з’являться дані про відпрацьований час співробітниками клініки у меню Робочий журнал.
3. Серед помилок, що були виправлені хотілося б звернути увагу на те, що було виправлено помилки у Модуль Керівника, розділ Аналітика, а саме: Бюджет, Навантаження лікарів, СМС.
Дякуємо за увагу!
Нова версія 4.3.001 – жовтень 2021
<<зміни у версії 4.2.087
зміни у версії 4.3.011>>
Шановні користувачі.
Вийшла нова версія програми 4-3-001 за жовтень 2021р. До неї увійшли наступні доопрацювання:
1. Інтеграція з ip-телефонією Binotel (функція “click to call”);
2. Інтеграція з ZKTeco;
3. Виправлення помилок;
Детальніше про доопрацювання.
1. У новій версії програми стала доступною можливість телефонувати пацієнту з запису в органайзері в один клік. Дана функція буде доступна тим клієнтам, що користуються ip-телефонією Binotel. Для того, щоб здійснити дзвінок пацієнту, має бути налаштована інтеграція, а саме: у налаштуваннях (коліщатко у правому верхньому куті) обираємо меню Календар, а потім підменю Binotel. У вікні, що відкрилось потрібно вказати внутрішню лінію адміністратора, наприклад, 901, а також заповнити поля key та secret. Дані для заповнення можна отримати на адміністраторський е-mail клініки, що був вказаний при укладенні договору з компанією Binotel. Коли всі поля заповнені натискаємо Зберегти та перезавантажуємо програму. На цьому налаштування інтеграції завершено.
Тепер при наведенні на запис на прийом в органайзері при натисканні на слухавку червоного кольору (пацієнт не попереджений) буде йти виклик на телефон пацієнта і автоматично колір слухавки буде змінюватись на зелений.
Увага, якщо пацієнт не відповів на виклик або відхилив дзвінок, слухавка все одно змінює колір на зелений, оскільки вихідний дзвінок відбувся. В такому разі адміністратор має відтиснути слухавку у записі пацієнта на прийом, щоб вона змінила колір на червоний і спробувати зателефонувати пізніше. У подальшому передбачається зробити доопрацювання, яке буде враховувати чи був прийнятий дзвінок пацієнтом і тільки тоді колір слухавки буде змінюватись.
Ще один важливий момент: щоб інтеграція працювала коректно, має бути заповнено поле «Мобільний телефон» у картці пацієнта у закладці «Контактні і паспортні дані». Якщо у пацієнта вказано кілька номерів мобільних телефонів, використовується перший із них.
2. Також у новій версії вийшла ще одна інтеграція – із сканером відбитків пальців ZKTeco, що дозволяє фіксувати робочий час персоналу клініки. Система зчитування відбитків часу фіксує і виводить у окремий файл у форматі csv дані, коли співробітники приходять і йдуть з робочого місця. Цей файл у форматі csv підвантажується у нашу програму, після чого дані з цього файлу можна зчитати і отримати реально відпрацьований час у меню Робочий журнал. Дані у файл у форматі csv записуються таким чином: айді працівника у системі фіксації робочого часу, дата та час, коли співробітник прийшов/пішов, і позначка прийшов чи пішов (1 або -1).
Тепер кілька слів, як це налаштувати. У налаштуваннях (коліщатко) потрібно обрати пункт меню Календар, а потім підменю HR модуль. У вікні, що відкрилося потрібно вказати шлях, де знаходиться файл логування працівників у системі ZKTeco, вказуємо шлях, натискаємо Зберегти.
Також потрібно запустити 2 файли з розширенням .bat, для приведення файлу log.csv у потрібний формат. Запуск батніків виконується працівником технічної підтримки (батніки кладуться у ту ж теку, де знаходиться файл log.csv). Ще одне налаштування, яке потрібно зробити – у картці співробітника прописати айдішку співробітника у системі обліку робочого часу (порядковий номер співробітника у системі зчитування відбитків пальців). Тепер все готово, переходимо у меню «Робочий журнал» і натискаємо «Синхронізувати». У результаті побачимо, як з’являться дані про відпрацьований час співробітниками клініки у меню Робочий журнал.
3. Серед помилок, що були виправлені хотілося б звернути увагу на те, що було виправлено помилки у Модуль Керівника, розділ Аналітика, а саме: Бюджет, Навантаження лікарів, СМС.
Дякуємо за увагу!
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук