29.01.2022 admin

Налаштування СМСок на 3-му етапі

При використанні даного модуля, необхідно внести такі налаштування:
Заходимо у «Налаштування»

Щоб зайти у налаштування потрібно натиснути на коліщатко

Обираємо «СМС», налаштовуємо автоматичну відправку СМС повідомлень та диспансеризацію,
після цього все зберігаємо і виходимо з налаштувань програми.

Для основних налаштувань смс відправлення заходимо у вкладку «Адмінітратор»- «Менеджер СМС»-
«Масова розсилка» ставимо галочку «Увімкнути СМС-розсилку» і переходимо у вкладку
«Налаштування»

В «Налаштуваннях СМС-розсилки» спершу нам потрібно обрати «Режим роботи СМС модуля»
(відправка повідомлень буде через програму Зубна Фея, через GSM-шлюз чи відправка повідомлень
через мобільного оператора GinSMS Mobile). Вводимо логін (мобільний телефон клініки, що надалі
буде закріплений в особистому кабінеті), пароль, час початку розсилки повідомлень та час
завершення розсилки, вказати за скільки днів попередити про візит пацієнта, вказати за скільки годин
до візиту пацієнта не відправляти смс нагадування, вказати ім’я відправника, розмір черги відправки
(вказується скільки смс повідомлень відправляється за 1 раз).
Вказавши дні відправлення, пацієнтам доставляються СМС повідомлення в зазначений час, з’явилась
можливість відмітити «Не відправляти конфліктним пацієнтам».
Створюємо шаблони для «Попередження про візит», «Попередження про диспансеризацію»,
«Привітання з днем народження», після створення шаблонів натискаємо «Увімкнути попередження
про візит» та «Увімкнути розсилку привітань». Після внесення необхідних даних натискаємо кнопку
«Зберегти» і закриваємо налаштування.

Розмір черги бажано ставити якомога менше

Для відправки СМС повідомлень та контролю коштів за СМС розсилання необхідно створити
особистий кабінет. Для цього потрібно перейти по посиланню та натиснути на «Реєстрацію», вказати номер мобільного телефону (такий, який введено в налаштування Зубної Феї), вказати пароль (такий, який введено в налаштування Зубної Феї), вказати електронну адресу, вказати згоду та натиснути «Зареєструватися».

http://sms.royal.co.ua/Registration/

Після реєстрації введіть код, що приходить в СМС повідомленні та натиснути «Підтвердити». Далі переходимо у вкладку «Авторизація», вводимо «Логін»/ «Пароль»/ «Увійти». При вході у особистий кабінет, будуть доступні для перегляду всі дані, варто звернути увагу на
«Вартість одного повідомлення» та «Баланс».

Зазвичай вартість має бути 60 копійок.

Тепер ми переходимо у вкладку «Альфаім’я», де потрібно продовжити налаштування. У вкладці «Альфаім’я» вказуємо такі дані як: Ваше альфаім’я (аналогічне вказаному в Зубній Феї), ваше ім’я, назва організації, вид діяльності, область проживання, вказати згоду на обробку даних та натиснути кнопку «Додати».

Протягом 4-7 днів з моменту реєстрації проходить авторизація та присвоєння альфаім’я, з цього моменту можна відправляти СМС повідомлення.

В даному аккаунті доступні такі дані і можливості як:

Мої контакти (список контактів, групи контактів, додати контакт, імпорт контактів, управління контактами та чорний список);

Відправка СМС (групові смс, індивідуальне смс, контакти з файлу, індивідуальні з файлу, шаблони смс). Можливо проводити відправку смс з даного аккаунта;

Управління аккаунтом (моя інформація, Альфаім’я, мій баланс);

Поповнення балансу (різні варіанти можливості поповнення балансу). При поповненні
обов’язково вказується логін (номер телефону), саме по ньому кошти зараховують на
потрібний аккаунт.
Після проведення всіх налаштувань виходимо з аккаунту. Переходимо в налаштування та можливості
програми «Зубна Фея».
Заходимо в меню «Адміністратор»/ «Менеджер СМС»/ «Масова розсилка». В даному меню ми маємо
можливість вказати «Умови розсилки», а саме: можемо вказати що повідомлення може отримати
тільки певному пацієнту чи всім пацієнтам, відправити даний текс обравши стать, встановити фільтр
по останньому візиті, встановити фільтр за спеціальностями, фільтр за віком пацієнтів, фільтр за
накопичувальною сумою лікування та фільтр за лікарями.

Після встановлення фільтрів, пишемо
шаблон повідомлення для масового розсилання пацієнтам та натиснути кнопку «Розпочати відправку».

Заходимо в меню «Адміністратор»/ «Менеджер СМС»/ «Перегляд СМС».
В даній вкладці є можливості сформувати звіт по відправленні СМС повідомлень за минулий місяць,
поточних місяць, за потрібний проміжок часу та натиснути кнопку «Оновити» (дві голубі стрілки).
При необхідності видалення повідомлень, натискаємо на кнопку «Очистити всю чергу»
У випадку коли потрібно повторно відправити смс, обираємо запис для повторного відправлення і
натискаємо на кнопку «Повторно відправити»

Відновлення після простою:

Налаштування розсилки СМС

  1. Реєструємось на сайті http://sms.royal.co.ua/Registration

Login: номер телефону для розсилки;

Password: будь-який (клієнт сам створює)

Альфа-ім’я: до 11 символів(тільки літери!!!).

  1. Після реєстрації альфа-імені:

В налаштуваннях ЗФ (шестерня) вказуємо логін, пароль і альфа-ім’я для розсилки.

  1. На СВН Tasks/sms/TFSMSServiceWinZend5 (якщо стоїть новий Зенд, то беремо архів для Зенд9).

З архіву файли закинути у корінь теки ToothFairyServer.

Запустить на виконання InstallSMS.bat.

Зайти в планувальник завдань вінди, переконатись, що таска додалась і виконується.

Відновлення роботи розсилки СМС:

ВАЖЛИВО: запитати клієнта, наскільки довго не працювала відправка СМС. Попередити, що якщо в записах на прийом в органайзері проставлялась відмітка «Ввімкнути смс» і смска по ним не надсилалась, то навіть таски з минулого з такою міткою будуть увімкнені в СМС розсилку. Відповідно, перш ніж відновити роботу, сказати клієнту, що треба повимикати тичку у всіх тасках за минулий період, коли смски не працювали. І не забувати знімати тичку у налаштуваннях «Відправка смс автоматично», якщо на якийсь час перестають користуватись смсками.

Якщо треба зняти тичку не вручну, то виконуємо запит: Update tasks set SMSSTATUS = 0 where TASKDATE < ‘now’;