Не придумав куди розпочати рубрику “Зверніть увагу”, тому вирішив написати собі. 19го березня спілкувався з Стоматологический центр iortho і одне з питань до нашої МІС було досить просте, але неоднозначне. Все досить гарно працює коли в нас дійсно первинному пацієнту правильним чином створюють картку. Або навіть не правильним) Ми знаємо що є три способи згідно першого етапу впровадження за тією чи іншою методологією. І наша лійка продажу у модулі Бізнес-аналітики покаже всіх первинних за певний період. Та в житті трапляються різні ситуації. Пацієнт міг бути записаний у минулому місяці, а потім перенести візит та прийти в цьому. І якщо перший запис не видалити, а лишити і не поставити факт візиту, то кількість буде інша. Звичайно можна навчити штучний інтелект працювати і з такими випадками, але уважно впроваджуючи базовий функціонал за наданим вище посиланням можна уникнути навіть таких неточностей у майбутньому.
Первинні пацієнти
Не придумав куди розпочати рубрику “Зверніть увагу”, тому вирішив написати собі. 19го березня спілкувався з Стоматологический центр iortho і одне з питань до нашої МІС було досить просте, але неоднозначне. Все досить гарно працює коли в нас дійсно первинному пацієнту правильним чином створюють картку. Або навіть не правильним) Ми знаємо що є три способи згідно першого етапу впровадження за тією чи іншою методологією. І наша лійка продажу у модулі Бізнес-аналітики покаже всіх первинних за певний період. Та в житті трапляються різні ситуації. Пацієнт міг бути записаний у минулому місяці, а потім перенести візит та прийти в цьому. І якщо перший запис не видалити, а лишити і не поставити факт візиту, то кількість буде інша. Звичайно можна навчити штучний інтелект працювати і з такими випадками, але уважно впроваджуючи базовий функціонал за наданим вище посиланням можна уникнути навіть таких неточностей у майбутньому.
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук