Комплексне обслуговування медичного бізнесу в питаннях автоматицації маркетингу та керування вцілому.
Наш партнер PromoDigitalCreative – це агенція комплексного обслуговування медичного бізнесу в питаннях автоматизації маркетингу та керування в цілому. Пропонуємо переупакувати Ваш бізнес. Це не один банер і навіть не сайт, це створення повного образу компанії у всіх точках торкання з клієнтом. Упаковка включає позиціювання, дизайн, аналітику, продажі, лояльність, а головне – це та секунда в мозку пацієнта, яка говорить: “Цим лікарям я хочу довірити своє здоров’я та гроші!”
Понад 80% МЕДИЧНИХ УСТАНОВ В УКРАЇНІ ЗЛИВАЮТЬ ГРОШІ ЧЕРЕЗ КОЛХОЗНИЙ МАРКЕТИНГ (за нашою статистикою). Тому пропонуємо поетапно впровадити разом цей перелік маркетингових інструментів.
Позиціювання або бізнес-модель
Логотип та фірмовий стиль
Сайт (адаптивність, мобільна версія, швидкість завантаження)
SMM-просування
Ведення блога та SEO-оптимізація
E-mail, smm – маркетинг
Трафік, налаштування реклами
Автоворонки, чат-боти
Аналітика
MІС “Здоров’я нації”
Контроль робочого часу адміністраторів
Система лояльності.
Отже, ви зрозуміли, що необхідно терміново систематизувати бізнес. Чому? З ряду причин, наприклад:
Прибуток не той, який планували та хотіли отримати, вкладаючи сили та кошти.
Витрати, видатки перекривають та поглинають зароблені гроші. Рентабельність низька та негативна.
Усі працюють, метушаться, щось роблять, але результат діяльності низький.
Хаос в організації, немає порядку та дисципліни. Все пущено «за течією».
Людям важко, робота не на радість. У всьому ставлення недовіри. Незадоволені всі: керівники підлеглими, підлеглі керівниками.
АЛЕ, якщо автоматизувати «бардак», вийде «дуже швидке звалище» вашого бізнесу. Оскільки чим гірше організовані бізнес-процеси всередині компанії на момент старту “автоматизації”, тим швидше вона перетворить бізнес на некерований хаос. Правильно збудовані системи організації, управління маркетингом, постачанням, кадровою політикою, процесом надання послуги від і до – вони є обручами «діжки з водою». Якщо вони ослабли, то гроші витікають у нікуди, як вода з діжки у пісок.
Які обручі найдорожче обходяться медичному центру:
Відсутність стратегічного планування (люди це відчувають і вважають такий заклад фірмою-одноденкою);
Відсутність планомірного опрацювання довкілля, тобто власник не розуміє конкурентної диспозиції (приклад: не підвищуємо ціни, люди пішли, пацієнти, а ключовий фахівець пішов до конкурентів на ті самі гроші та менше працювати;
Слабкий контроль лікарів, відсутність їх роботи у програмному забезпеченні;
Відсутність управління за цілями, немає планування дня, місяця, тижня;
Якщо корпоративної політики немає, всі орієнтовані на шефа, без шефа все розвалюється. Нема корпоративного духу, команди.
Отже, перед нами завдання: як покращити ситуацію у бізнесі прямо зараз? Йти послідовно, кроками. Можна амбітно назвати їх програмою.
Програма 12 кроків до успіху клініки та звільнення особистого часу її власника
1 Крок Аудит сайту та інших точок входу клієнта.
2 Крок Впровадження системи вивчення конкурентів та постачальників.
3 Крок На підставі аудиту та конкурентної диспозиції складається маркетингова стратегія під існуючі потужності, декомпозиція мети-заповнити поточний розклад лікарів, кабінетів. Передача поточним підрядникам, співробітникам або їх заміна. Старт тестування нових гіпотез. Профілактика частої спонтанної зміни ідей, неконкретних цілей, відсутності керівництва з цілей та завдань.
4 Крок Виявлення та порівняльна аналітика маржинальності лікарів, площ, апаратури.
5 крок Формування навички прийняття рішень злободенних, обґрунтованих, економічно прорахованих, які ми здатні забезпечити, зрозумілий прогноз за рішенням, рішення доведено до логічного завершення. Прийняття рішень на основі даних про маржинальність, про зміну або доповнення необхідними фахівцями, на кого робимо акцент у рекламі, чи потрібно залучати додаткових фахівців з маркетингу, продажів, навчання.
6 Крок Створення та впровадження точок контролю персоналу, посадових інструкцій, системи заохочень та дисциплінарних впливів. Впровадження системи контролю зрозумілої для персоналу, яку ми можемо забезпечити на постійній основі.
7 Крок Впровадження системи: кадрова політика, мотивація, атестація, навчання, опис процесів проведення співбесіди, введення на посаду, звільнення. Відобразити у структурі витрат видатки на це.
8 Крок Прорахунок фінансової моделі медичного центру, навичка щоденної роботи керівника з низкою фінансових показників. Ми вже знаємо результати тестування гіпотез щодо маркетингової стратегії, тому можемо впроваджувати систему управління за цілями.
9 Крок Впровадження системи зовнішнього аудиту фінансових показників клініки. Створення точок контролю можливих перевитрат фінансів та інших ресурсів медичного центру.
Це перші 9 базових кроків до керування клінікою без стресу.
10 Крок Алгоритм управління бізнесом та життям з іншої позиції, з іншої точки, що дозволяє отримувати радикально інші результати.
Місія власника. Мапа цінностей власника. Особисті цінності та цінності бізнесу. Горизонти цілей. Як вбудовувати особисті цілі у цілі бізнесу, щоб вони працювали органічно?
11 Крок Робота власника: точки застосування та точки зростання. Структура компанії через місію.
12 Крок 3 етапи у переході від делегування завдань до делегування процесів. Перехід від делегування процесів до делегування досягнення цілей.
По завершенні 9 – 12 кроків можна запускати:
Проект із масштабування бізнесу.
Впроваджувати серйозні структурні реорганізації на існуючих площах.
Ребрендинг з метою підвищення корпоративного духу, коли все у тіні шефа. І лише потім необхідно запроваджувати додаткову автоматизацію – збільшувати швидкість, обороти бізнесу.
Більш комплексний підхід до розвитку та зростання вашого бізнесу готові опрацювати індивідуально з вами наші консультанти. Ви отримаєте розгорнуту консультацію щодо кожного з перерахованих Кроків, оскільки її тривалість – 90 хвилин. Додатково: exel-файл «Дорожня карта за маршрутом оптимізації медичного бізнесу» та інші додаткові корисні інструменти для власника. Про рівень експертності консультантів: у всіх є вища медична освіта та досвід керівництва як мінімум підрозділами клінік. «Програма 12 кроків до успіху клініки та звільнення особистого часу її власника» – унікальні знання, індивідуальна робота та реальний результат для вашого бізнесу!
Заповнiть форму нижче, щоб отримати особисту консультацию, та ми Вам зателефонуємо, узгодимо зручний час:
Комплексне обслуговування медичного бізнесу в питаннях автоматицації маркетингу та керування вцілому.
Наш партнер PromoDigitalCreative – це агенція комплексного обслуговування медичного бізнесу в питаннях автоматизації маркетингу та керування в цілому.
Пропонуємо переупакувати Ваш бізнес. Це не один банер і навіть не сайт, це створення повного образу компанії у всіх точках торкання з клієнтом. Упаковка включає позиціювання, дизайн, аналітику, продажі, лояльність, а головне – це та секунда в мозку пацієнта, яка говорить: “Цим лікарям я хочу довірити своє здоров’я та гроші!”
Понад 80% МЕДИЧНИХ УСТАНОВ В УКРАЇНІ ЗЛИВАЮТЬ ГРОШІ ЧЕРЕЗ КОЛХОЗНИЙ МАРКЕТИНГ (за нашою статистикою). Тому пропонуємо поетапно впровадити разом цей перелік маркетингових інструментів.
Отже, ви зрозуміли, що необхідно терміново систематизувати бізнес. Чому? З ряду причин, наприклад:
АЛЕ, якщо автоматизувати «бардак», вийде «дуже швидке звалище» вашого бізнесу. Оскільки чим гірше організовані бізнес-процеси всередині компанії на момент старту “автоматизації”, тим швидше вона перетворить бізнес на некерований хаос.
Правильно збудовані системи організації, управління маркетингом, постачанням, кадровою політикою, процесом надання послуги від і до – вони є обручами «діжки з водою». Якщо вони ослабли, то гроші витікають у нікуди, як вода з діжки у пісок.
Які обручі найдорожче обходяться медичному центру:
Отже, перед нами завдання: як покращити ситуацію у бізнесі прямо зараз? Йти послідовно, кроками. Можна амбітно назвати їх програмою.
Програма 12 кроків до успіху клініки та звільнення особистого часу її власника
1 Крок Аудит сайту та інших точок входу клієнта.
2 Крок Впровадження системи вивчення конкурентів та постачальників.
3 Крок На підставі аудиту та конкурентної диспозиції складається
маркетингова стратегія під існуючі потужності, декомпозиція мети-заповнити поточний розклад лікарів, кабінетів.
Передача поточним підрядникам, співробітникам або їх заміна. Старт тестування нових гіпотез.
Профілактика частої спонтанної зміни ідей, неконкретних цілей, відсутності керівництва з цілей та завдань.
4 Крок Виявлення та порівняльна аналітика маржинальності лікарів, площ, апаратури.
5 крок Формування навички прийняття рішень злободенних, обґрунтованих, економічно прорахованих, які ми здатні забезпечити, зрозумілий прогноз за рішенням, рішення доведено до логічного завершення.
Прийняття рішень на основі даних про маржинальність, про зміну або доповнення необхідними фахівцями, на кого робимо акцент у рекламі, чи потрібно залучати додаткових фахівців з маркетингу, продажів, навчання.
6 Крок Створення та впровадження точок контролю персоналу, посадових інструкцій, системи заохочень та дисциплінарних впливів. Впровадження системи контролю зрозумілої для персоналу, яку ми можемо забезпечити на постійній основі.
7 Крок Впровадження системи: кадрова політика, мотивація, атестація, навчання, опис процесів проведення співбесіди, введення на посаду, звільнення. Відобразити у структурі витрат видатки на це.
8 Крок Прорахунок фінансової моделі медичного центру, навичка щоденної роботи керівника з низкою фінансових показників.
Ми вже знаємо результати тестування гіпотез щодо маркетингової стратегії, тому можемо впроваджувати систему управління за цілями.
9 Крок Впровадження системи зовнішнього аудиту фінансових показників клініки. Створення точок контролю можливих перевитрат фінансів та інших ресурсів медичного центру.
Це перші 9 базових кроків до керування клінікою без стресу.
10 Крок Алгоритм управління бізнесом та життям з іншої позиції, з іншої точки, що дозволяє отримувати радикально інші результати.
Місія власника.
Мапа цінностей власника. Особисті цінності та цінності бізнесу.
Горизонти цілей. Як вбудовувати особисті цілі у цілі бізнесу, щоб вони працювали органічно?
11 Крок Робота власника: точки застосування та точки зростання.
Структура компанії через місію.
12 Крок 3 етапи у переході від делегування завдань до делегування процесів. Перехід від делегування процесів до делегування досягнення цілей.
По завершенні 9 – 12 кроків можна запускати:
І лише потім необхідно запроваджувати додаткову автоматизацію – збільшувати швидкість, обороти бізнесу.
Більш комплексний підхід до розвитку та зростання вашого бізнесу готові опрацювати індивідуально з вами наші консультанти. Ви отримаєте розгорнуту консультацію щодо кожного з перерахованих Кроків, оскільки її тривалість – 90 хвилин. Додатково: exel-файл «Дорожня карта за маршрутом оптимізації медичного бізнесу» та інші додаткові корисні інструменти для власника. Про рівень експертності консультантів: у всіх є вища медична освіта та досвід керівництва як мінімум підрозділами клінік. «Програма 12 кроків до успіху клініки та звільнення особистого часу її власника» – унікальні знання, індивідуальна робота та реальний результат для вашого бізнесу!
Заповнiть форму нижче, щоб отримати особисту консультацию, та ми Вам зателефонуємо, узгодимо зручний час:
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук