Сьогодні поговоримо про закриття епізодів, в рамках яких були виписані електронні направлення (ЕН). Наприклад, для пільгової програми зубопротезування учасників бойових дій За вимогами НСЗУ підставою для надання послуг є електронне направлення D67010 – консультація лікаря стоматолога-ортопеда. У рамках епізоду лікування має бути створений епізод з основним діагнозом Z46.3, в рамках якого ветерану бойових дій надається необхідна медична допомога. Нажаль, інколи трапляються випадки, що лікарі після взяття ЕН в обробку надають меддопомогу, реєструють взаємодію у рамках епізоду, вказують необхідну процедуру/(и), а потім закривають епізод, не погасивши ЕН.
Така похибка може призвести до проблем з оплатою за надані послуги, тому щоб попередити таку ситуацію в інтерфейсі МІС nHealth для лікарів додали попередження, що в рамках епізоду, що закривається є електронне/(і) направлення.
Побачивши це повідомлення, лікар має змогу у рамках цього ж вікна перейти у закладку Направлення і перевірити статус ЕН.
Якщо статус ЕН «Погашено», то можна повертатись до закладки Дані епізоду і закривати його.
Якщо ж ЕН у статусі «В обробці», то лікар спочатку може знайти це направлення через меню Направлення – Обробка направлень зареєстрованих в eHealth і погасити його за допомогою вже створеної взаємодії (для цього при створенні взаємодії треба було в полі Електронне направлення послатися на це направлення). Після погашення направлення статус направлення зміниться на «Погашено» і лікар перейшовши до Епізоду, що стосується зубопротезування може закривати його, натиснувши «Закрити епізод».
Підказка про направлення при закритті епізоду
Шановні користувачі.
Сьогодні поговоримо про закриття епізодів, в рамках яких були виписані електронні направлення (ЕН). Наприклад, для пільгової програми зубопротезування учасників бойових дій За вимогами НСЗУ підставою для надання послуг є електронне направлення D67010 – консультація лікаря стоматолога-ортопеда. У рамках епізоду лікування має бути створений епізод з основним діагнозом Z46.3, в рамках якого ветерану бойових дій надається необхідна медична допомога. Нажаль, інколи трапляються випадки, що лікарі після взяття ЕН в обробку надають меддопомогу, реєструють взаємодію у рамках епізоду, вказують необхідну процедуру/(и), а потім закривають епізод, не погасивши ЕН.
Така похибка може призвести до проблем з оплатою за надані послуги, тому щоб попередити таку ситуацію в інтерфейсі МІС nHealth для лікарів додали попередження, що в рамках епізоду, що закривається є електронне/(і) направлення.
Побачивши це повідомлення, лікар має змогу у рамках цього ж вікна перейти у закладку Направлення і перевірити статус ЕН.
Якщо статус ЕН «Погашено», то можна повертатись до закладки Дані епізоду і закривати його.
Якщо ж ЕН у статусі «В обробці», то лікар спочатку може знайти це направлення через меню Направлення – Обробка направлень зареєстрованих в eHealth і погасити його за допомогою вже створеної взаємодії (для цього при створенні взаємодії треба було в полі Електронне направлення послатися на це направлення). Після погашення направлення статус направлення зміниться на «Погашено» і лікар перейшовши до Епізоду, що стосується зубопротезування може закривати його, натиснувши «Закрити епізод».
Дякую за увагу
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук