Нова версія “Зубна Фея” Imperio 4.1.185 — вересень 2019

 

<<зміни у версії 4.1.182

зміни у версії 4.1.187>> 

Шановні користувачі програми Зубна Фея!

Вийшов новий реліз програми, у який увійшли наступні виправлення та доопрацювання:

  1. Було додано ще один варіант для надсилання смс пацієнтам у масовій розсилці, які були у клініці за останній тиждень;
  2. Було внесено зміни у назви меню та закладок в українській локалізації;
  3. З’явилася інтеграція Зубної Феї з IP-телефонією Телестат.

А тепер більш детально про ці доопрацювання.

  1. У масовій розсилці смс є можливість надсилати смс пацієнтам, що були у клініці за останній місяць, півроку, рік, 2 роки. Також була додана можливість надіслати смс пацієнтам, що були у клініці за останній тиждень.

2. В українській локалізації були внесені виправлення у назви меню та закладок.

3. Про нову телефонію можна почитати тут:

- Розміщення в хмарі, на наших серверах, чи локально – на ваших. Ваш сервер – ваші правила;
- При розміщенні в хмарі ви маєте повний доступ до сервера, з можливістю його адміністрування;
- Модуль автоінформування користувачів при вхідних дзвінках, з можливістю налаштування подальшого маршруту дзвінка;
- Синтез мови (speech synthesis, Google Text2Voice API), для побудови схем автоматичного обслуговування клієнтів, інформування клієнтів, автоматичної перевірки балансів, статусів послуг чи замовлень та інше;
- Доступ до нашого API, впровадження інтеграцій з CRM, ERP, Billing-системами. Наприклад: UserSide, Ubilling, Abills, OneBOX, Doctor Elex та іншими, за допомогою наявних API;
- Модуль контролю роботи з пропущеними дзвінками, та контроль їх опрацювання;
- Відстеження поточного статусу операторів та їх продуктивності (кількість прийнятих та зроблених дзвінків, тривалість розмов, відстеження статусів операторів: онлайн, офлайн);
- Моніторинг дзвінків, та операторів у чергах в реальному часі (очікують відповіді, розмовляють);
- Оператор має можливість вибору статусів: працюю, пауза, оффлайн;
- Можливість здійснювати оцінку якості роботи операторів (клієнт, після розмови, може оцінити якість роботи оператора). Включає звіти для керівництва, та детальний журнал оцінок;
- Функція «VIP-клієнт» встановлення пріоритету для вхідних дзвінків (вони будуть швидше потрапляти з черги до операторів, ніж інші);
- Функція “Ведучий менеджер” - дзвінок від клієнта буде, в першу чергу, потрапляти до закріпленого за ним менеджера;
- Функція “Повторне з'єднання з менеджером” - можливість налаштування повторного з'єднання клієнта з тим самим співробітником, з яким клієнт уже розмовляв - у разі повторного дзвінка клієнта;
- Зручна історія всіх дзвінків із записами розмов, та фільтрами по різних критеріях;
- Коментарі до дзвінків, з повнотекстовим пошуком по коментарях;
- Додавання тегів до дзвінків (наприклад: замовлення, скарга, пропозиція та за інші);
- Фіксація дій користувачів у IVR, з відображенням вибору користувача у звіті;
- Фіксація, та відображення в журналі дзвінків історії переадресації дзвінків;
- Гнучке управління правами на доступ до записів розмов, звітів та іншої інформації;
- Відображення ПІБ клієнтів у звітах та при вхідному дзвінку;
- «Адресна книга» - можливість імпорту списку контрагентів до Телефонної книги з xls-файлу, або за допомогою API;
- «Чорний список» - можливість блокувати небажані номери;
- Інтеграція з TurboSMS. Історія відправлених SMS, повнотекстовий пошук;
- Надсилання інформації про пропущені дзвінки у Telegram та на Email;
- Модуль замовлення зворотного дзвінку для веб-сайту;
- Аналітичні звіти;
- Можливість розширення функціонала за замовленням: створення індивідуальних модулів, звітів, інтеграцій, функціоналу;

Дякую за увагу!