Побачила світ нова версія програми 4.2.062 (за березень 2021 року). До неї увійшли наступні доопрацювання:
Онлайн файловий менеджер.
– Благодійні (безоплатні) рахунки та проплати через термінал.
– Інтеграція коробочної версії ЗФ/ЗН із Єхелзом.
– Аналітика створених епізодів у браузерній версії nHealth.
– Інші дрібні правки.
Тепер детальніше про кожне з доопрацювань.
Побачив світ онлайн файловий менеджер, що дозволяє переглядати/додавати зображення з прив‘язкою до конкретного пацієнта з браузера без необхідності заходити у програму, що дозволяє переглядати зображення знятків пацієнта у будь-якій частині світу з будь-якого пристрою, який має доступ до мережі інтернет.
Для роботи онлайн ФМ потрібно інсталювати його на сервері клієнта, після чого, увівши дані авторизації у браузері ви отримаєте доступ до переліку пацієнтів. Пошук пацієнтів можна здійснювати за номером картки (потрібно вказувати префікс, наприклад, якщо карта № 314_2017, то треба ввести 314), ПІБ, Дата народження, Дата створення (картки). З правого боку від кожного пацієнта є кнопка для відображення знятків пацієнта. Після її натискання відкривається вікно, у якому можна подивитись мініатюри всіх знятків, якщо ж хочемо переглянути якийсь зняток у великому розмірі, то двічі натискаємо на цьому знятку. Також є можливість пошуку серед знятків пацієнта за іменем знятка. І можна додавати нові знятки до картки пацієнта, для цього вказуємо шлях до теки, де знаходиться файл, який хочемо додати і цей файл з’явиться у теці знятків пацієнта. Також цей зняток буде доступний із ЗФ/ЗН. Щоб переглянути доданий із ОФМ зняток у ЗФ/ЗН обираємо потрібного пацієнта і у правій панелі, що з’явилась після вибору пацієнта натискаємо на кнопку ФМ. Як бачимо, зняток, що ми додавали із ОФМ з’явився у ФМ ЗФ/ЗН.
Вийшло доопрацювання фінансового звіту за день, у який додали сутність благодійність та платежі через термінал. Благодійність – це такий тип послуг, що надається пацієнту на безоплатній основі (наприклад, блогер). При проведенні таких послуг через касу робимо відмітку, що це благодійність і вартість наданих послуг стає нульовою. Вона не впливає на зарплатню лікаря (не враховується), у фінансовому звіті, що знаходиться у меню Звітність – Виплати даний тип рахунків йде окремим стовпчиком. Розрахунок через термінал – нове визначення платежу від пацієнта, при якому пацієнт розраховується карткою через термінал клініки. Увага, для даного типу платежу ставиться відмітка при створенні рахунку «Розрахунок через термінал», але не треба ставити мітку «Безготівковий розрахунок», оскільки сплачені кошти можна вважати готівкою. У звіт дані кошти потрапляють у стовпчик готівка із міткою «!» перед сплаченою сумою, наприклад !270.00.
Вийшла інтеграція коробочної версії із мережевою версією nHealth (eHealth). Дане доопрацювання дозволяє підтягувати пацієнтів, що були створені у браузерній версії (створених персон) у коробочну. Для того, щоб це зробити, потрібно спочатку налаштувати інтеграцію, на даному етапі виконується співробітниками техпідтримки. Для цього входимо у меню налаштувань (коліщатко у правому верхньому куті) і переходимо у меню Картки пацієнтів – МІС nHealth. Заповнюємо обидва поля у цьому меню. Перше (Визначник клієнта у МІС nHealth) – це токен клієнта (ЗОЗ), друге – визначник коробочної версії ЗФ/ЗН, що звертається до браузерного nHealth. Зберігаємо налаштування, перезавантажуємо програму. У меню пацієнти додалось меню для стягнення пацієнтів з браузерного nHealth, а саме 3 опції – підтягнути всіх пацієнтів з браузерної версії; підтягнути тільки нових пацієнтів з браузерної версії, що не підтягувались раніше; скинути прапорець узгодження у всіх переданих із браузерної версії пацієнтів. Біля пацієнтів, що були підтягнуті з браузерної версії є відмітка eHealth (зліва від прізвища). Також відповідна відмітка є у паспортній частині картки пацієнта у розділі Основне. Паспортна частина картки заповнюється даними з браузерної версії, що вносились при створенні персони, а саме: ПІБ пацієнта, дата народження, ідентифікаційний номер, документ пацієнта (паспорт або свідоцтво про народження), телефон (тип та номер), стать пацієнта. Таким чином дана інтеграція дозволяє не витрачати час на створення пацієнта, якого ви створили у браузерній версії nHealth. У подальшому планується дозволити витягати всіх пацієнтів закладу, а не тільки тих, що були створені у eHealth саме цим закладом.
У браузерній версії вийшло доопрацювання, що стосується лікарів. Додався звіт по створеним епізодам, що дозволяє переглядати всі створені епізоди. Для перегляду потрібно перейти у меню «Зведені дані» (зліва). Користувач з правами на редагування у разі знаходження помилки може натиснути на «Змінити» і внести коментар, що саме потрібно виправити. Лікар, що припустився помилки заповнює епізод з урахуванням помилки і надсилає дані до ЦК Єхелз. При натисканні на «Змінити» буде змінюватись статус з «Новий» на «Схвалений» або «Із зауваженнями».У подальшому планується додати фільтри за лікарями, щоб бачити епізоди певного лікаря, як варіант проміжок часу, за який працівник ЗОЗу хоче подивитись звітність і т.і.
Дрібні правки, а саме: виправлення друку касового ордера, виправлення додавання часу для табелю праці (старі версії zend, php), виправлення нарахування зп із фільтром на відсоток оплати процедур.
Нова версія 4.2.062 – березень 2021
<<зміни у версії 4.2.057
зміни у версії 4.2.072>>
Шановні користувачі програми!
Побачила світ нова версія програми 4.2.062 (за березень 2021 року). До неї увійшли наступні доопрацювання:
Онлайн файловий менеджер.
– Благодійні (безоплатні) рахунки та проплати через термінал.
– Інтеграція коробочної версії ЗФ/ЗН із Єхелзом.
– Аналітика створених епізодів у браузерній версії nHealth.
– Інші дрібні правки.
Тепер детальніше про кожне з доопрацювань.
Побачив світ онлайн файловий менеджер, що дозволяє переглядати/додавати зображення з прив‘язкою до конкретного пацієнта з браузера без необхідності заходити у програму, що дозволяє переглядати зображення знятків пацієнта у будь-якій частині світу з будь-якого пристрою, який має доступ до мережі інтернет.
Для роботи онлайн ФМ потрібно інсталювати його на сервері клієнта, після чого, увівши дані авторизації у браузері ви отримаєте доступ до переліку пацієнтів. Пошук пацієнтів можна здійснювати за номером картки (потрібно вказувати префікс, наприклад, якщо карта № 314_2017, то треба ввести 314), ПІБ, Дата народження, Дата створення (картки). З правого боку від кожного пацієнта є кнопка для відображення знятків пацієнта. Після її натискання відкривається вікно, у якому можна подивитись мініатюри всіх знятків, якщо ж хочемо переглянути якийсь зняток у великому розмірі, то двічі натискаємо на цьому знятку. Також є можливість пошуку серед знятків пацієнта за іменем знятка. І можна додавати нові знятки до картки пацієнта, для цього вказуємо шлях до теки, де знаходиться файл, який хочемо додати і цей файл з’явиться у теці знятків пацієнта. Також цей зняток буде доступний із ЗФ/ЗН. Щоб переглянути доданий із ОФМ зняток у ЗФ/ЗН обираємо потрібного пацієнта і у правій панелі, що з’явилась після вибору пацієнта натискаємо на кнопку ФМ. Як бачимо, зняток, що ми додавали із ОФМ з’явився у ФМ ЗФ/ЗН.
Вийшло доопрацювання фінансового звіту за день, у який додали сутність благодійність та платежі через термінал. Благодійність – це такий тип послуг, що надається пацієнту на безоплатній основі (наприклад, блогер). При проведенні таких послуг через касу робимо відмітку, що це благодійність і вартість наданих послуг стає нульовою. Вона не впливає на зарплатню лікаря (не враховується), у фінансовому звіті, що знаходиться у меню Звітність – Виплати даний тип рахунків йде окремим стовпчиком. Розрахунок через термінал – нове визначення платежу від пацієнта, при якому пацієнт розраховується карткою через термінал клініки. Увага, для даного типу платежу ставиться відмітка при створенні рахунку «Розрахунок через термінал», але не треба ставити мітку «Безготівковий розрахунок», оскільки сплачені кошти можна вважати готівкою. У звіт дані кошти потрапляють у стовпчик готівка із міткою «!» перед сплаченою сумою, наприклад !270.00.
Вийшла інтеграція коробочної версії із мережевою версією nHealth (eHealth). Дане доопрацювання дозволяє підтягувати пацієнтів, що були створені у браузерній версії (створених персон) у коробочну. Для того, щоб це зробити, потрібно спочатку налаштувати інтеграцію, на даному етапі виконується співробітниками техпідтримки. Для цього входимо у меню налаштувань (коліщатко у правому верхньому куті) і переходимо у меню Картки пацієнтів – МІС nHealth. Заповнюємо обидва поля у цьому меню. Перше (Визначник клієнта у МІС nHealth) – це токен клієнта (ЗОЗ), друге – визначник коробочної версії ЗФ/ЗН, що звертається до браузерного nHealth. Зберігаємо налаштування, перезавантажуємо програму. У меню пацієнти додалось меню для стягнення пацієнтів з браузерного nHealth, а саме 3 опції – підтягнути всіх пацієнтів з браузерної версії; підтягнути тільки нових пацієнтів з браузерної версії, що не підтягувались раніше; скинути прапорець узгодження у всіх переданих із браузерної версії пацієнтів. Біля пацієнтів, що були підтягнуті з браузерної версії є відмітка eHealth (зліва від прізвища). Також відповідна відмітка є у паспортній частині картки пацієнта у розділі Основне. Паспортна частина картки заповнюється даними з браузерної версії, що вносились при створенні персони, а саме: ПІБ пацієнта, дата народження, ідентифікаційний номер, документ пацієнта (паспорт або свідоцтво про народження), телефон (тип та номер), стать пацієнта. Таким чином дана інтеграція дозволяє не витрачати час на створення пацієнта, якого ви створили у браузерній версії nHealth. У подальшому планується дозволити витягати всіх пацієнтів закладу, а не тільки тих, що були створені у eHealth саме цим закладом.
У браузерній версії вийшло доопрацювання, що стосується лікарів. Додався звіт по створеним епізодам, що дозволяє переглядати всі створені епізоди. Для перегляду потрібно перейти у меню «Зведені дані» (зліва). Користувач з правами на редагування у разі знаходження помилки може натиснути на «Змінити» і внести коментар, що саме потрібно виправити. Лікар, що припустився помилки заповнює епізод з урахуванням помилки і надсилає дані до ЦК Єхелз. При натисканні на «Змінити» буде змінюватись статус з «Новий» на «Схвалений» або «Із зауваженнями».У подальшому планується додати фільтри за лікарями, щоб бачити епізоди певного лікаря, як варіант проміжок часу, за який працівник ЗОЗу хоче подивитись звітність і т.і.
Дрібні правки, а саме: виправлення друку касового ордера, виправлення додавання часу для табелю праці (старі версії zend, php), виправлення нарахування зп із фільтром на відсоток оплати процедур.
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук