Побачила світ нова версія програми 4.22.072 (за квітень-травень 2021 року). До неї увійшли наступні доопрацювання:
– Проблема зі знижками в ПРРО.
– Неправильно рахує ЗП лікарям.
– Доопрацювання за cashdesk.
– Знижка в гривні не враховується в статичному ОЛАПі.
– АРМ лікаря.
– Мобільний додаток для IPhone.
– Інші дрібні правки.
1. Тепер детальніше про кожне з доопрацювань.У початковій версії інтеграції було виявлено проблему при роботі зі знижками, а саме: при наданні знижки на процедуру чи кілька процедур ця знижка приймалась на боці ЗФ, але не приймалась у CashDesk. Як результат не створювався чек у ПРРО, а поверталась помилка. Було декілька причин такої помилки, вони були враховані. Що саме було зроблено: перебрали механізм опрацювання знижок (зі штуки позиції — на загальну суму всієї позиції); додали в ПРРО можливість “розкидувати” готівкову знижку/заокруглення на потрібні процедури (додавати до знижки відсоткової) в поле “знижкова ціна”; напівавтоматичне виправлення невідповідності сум процедур з урахуванням знижки і загальною сумою чеку; підправили історію процедур за рахунком-фактурою (показує суму і ціну, за якою фактично продали — знижкову ціну); відображення знижкової ціни при створенні рахунку (якщо є % знижка на процедурі). Також рекомендуємо ознайомитись з відео по роботі зі знижками на нашому youtube-каналі:
2. У попередній версії за березень 2021 року була виявлена помилка у нарахуванні ЗП лікарів при увімкненому налаштуванні «Враховувати рахунки сплачені більше, ніж на Х%». Дану проблему було усунуто, налаштування працює коректно.
3. Для більш зручної роботи з Кешдеск було зроблено наступне: Додали у випадайці відомість про номер каси і її власника. Це зроблено для тих клієнтів, що мають декілька кас, щоб було більш зручно їх ідентифікувати. При відкритті зміни, додали відомості про поточну касу (назва, номер, власник), на якій відкрив зміну поточний касир. Суть доопрацювання та ж зручність, що і в попередньому випадку. Виправили збереження налаштувань ПРРО при зміні користувачів без виходу з програми (до того очищалось, підтягувалось при запуску програми). Це дозволить робити менше кліків мишкою при налаштуванні програми. Автоматичний друк чеку pdf після збереження – після збереження файлу чеку у форматі pdf цей файл відкривається автоматично за аналогією із рахунками у модулі Каса.
4. Додали загальну суму знижки за рахунком (гривнева) для виконаних процедур (для клієнтів суми беруться вже з рахунку). Також змінили точність зберігання знижкових цін до 3 знаків після коми. Як результат, звіт нарахування зп, статичний ОЛАП (прийняті пацієнти/Виконані процедури), динамічний ОЛАП рахують однаково.
5. Доопрацювали модуль АРМ лікаря. Для того, щоб зменшити кількість закладок було внесено додаткове налаштування. Якщо у Адміністратор системи – Права – Арм лікаря увімкнена опція «Відображати закладку Всі пацієнти», то при вході під обліковим записом лікаря той за замовчуванням бачить запис на прийом до себе і при виборі певного пацієнта має можливість працювати з зубною картою, амбулаторною картою, курсом лікування і т.і. У закладці «Всі пацієнти» за замовчуванням бачить всіх пацієнтів клініки, а у правому верхньому куті може натиснути на тичку «Відображати тільки моїх пацієнтів» і тоді лікар буде бачити тільки тих пацієнтів, що були записані до лікаря на прийом за весь час роботи лікаря у клініці.
6. Оновлений мобільний додаток: Перед кожним керівником стоматологічної клініки стоїть непросте завдання – автоматизувати всі бізнес-процеси в клініці. Зробити це не просто, адже врахувати всі моменти і не yпустити важливі дані не легке завдання. Але впоратися з такими викликами допоможе професійний мобільний додаток для обліку в стоматологічній клініці – ToothFairy!
ToothFairy4 Doctor розроблений для власників IPhone – це багатофункціональний і розрахований на багато користувачів комплекс, за допомогою якого ви зможете без особливих зусиль вести всі основі бізнес-процеси в стоматологічній клініці. Додаток розроблений з точки зору клієнта, легкий і простий у використанні. Швидкий запис паціента , коли під рукою немає комп’ютера , пошук по даті та імені , видалення та безумовно зручний перегляд. Це лише стартові можливості додатку які постійно будуть доповнюватися .
Даний додаток доступний для клієнтів, що мають 4 покоління ЗФ у клініці.
Наша основна мета, це – полегшеня систематизації данних пацієнтів лікарями.
7. Дрібні правки: дрібні правки українською; підправили формування відомостей про клініку для звітів 037 / 039 (після впровадження множинності осіб економічної діяльності у версії та друку 057); виправили похибку при розділенні процедур у рахунку; виправили створення шаблонів для УЗД; змінили розмір завантажуваного зображення з 200 Кб до 1500 Кб (1.5 Мб); винесли у налаштування перемикання між навачальним і робочим режимами роботи: preprod – prod (інтеграція з браузерним Нхелс); управління ЗП: виокремлення до компоненту панелі надходжень; обчислення загальної суми доходу за всіма процедурами; врахування знижки в готівці за рахунками; обчислення чистого прибутку; виправлення текстовок.
Нова версія 4.2.072 – квітень-травень 2021
<<зміни у версії 4.2.062
зміни у версії 4.2.078>>
Шановні користувачі програми!
Побачила світ нова версія програми 4.22.072 (за квітень-травень 2021 року). До неї увійшли наступні доопрацювання:
– Проблема зі знижками в ПРРО.
– Неправильно рахує ЗП лікарям.
– Доопрацювання за cashdesk.
– Знижка в гривні не враховується в статичному ОЛАПі.
– АРМ лікаря.
– Мобільний додаток для IPhone.
– Інші дрібні правки.
1. Тепер детальніше про кожне з доопрацювань.У початковій версії інтеграції було виявлено проблему при роботі зі знижками, а саме: при наданні знижки на процедуру чи кілька процедур ця знижка приймалась на боці ЗФ, але не приймалась у CashDesk. Як результат не створювався чек у ПРРО, а поверталась помилка. Було декілька причин такої помилки, вони були враховані. Що саме було зроблено: перебрали механізм опрацювання знижок (зі штуки позиції — на загальну суму всієї позиції); додали в ПРРО можливість “розкидувати” готівкову знижку/заокруглення на потрібні процедури (додавати до знижки відсоткової) в поле “знижкова ціна”; напівавтоматичне виправлення невідповідності сум процедур з урахуванням знижки і загальною сумою чеку; підправили історію процедур за рахунком-фактурою (показує суму і ціну, за якою фактично продали — знижкову ціну); відображення знижкової ціни при створенні рахунку (якщо є % знижка на процедурі). Також рекомендуємо ознайомитись з відео по роботі зі знижками на нашому youtube-каналі:
2. У попередній версії за березень 2021 року була виявлена помилка у нарахуванні ЗП лікарів при увімкненому налаштуванні «Враховувати рахунки сплачені більше, ніж на Х%». Дану проблему було усунуто, налаштування працює коректно.
3. Для більш зручної роботи з Кешдеск було зроблено наступне: Додали у випадайці відомість про номер каси і її власника. Це зроблено для тих клієнтів, що мають декілька кас, щоб було більш зручно їх ідентифікувати. При відкритті зміни, додали відомості про поточну касу (назва, номер, власник), на якій відкрив зміну поточний касир. Суть доопрацювання та ж зручність, що і в попередньому випадку. Виправили збереження налаштувань ПРРО при зміні користувачів без виходу з програми (до того очищалось, підтягувалось при запуску програми). Це дозволить робити менше кліків мишкою при налаштуванні програми. Автоматичний друк чеку pdf після збереження – після збереження файлу чеку у форматі pdf цей файл відкривається автоматично за аналогією із рахунками у модулі Каса.
4. Додали загальну суму знижки за рахунком (гривнева) для виконаних процедур (для клієнтів суми беруться вже з рахунку). Також змінили точність зберігання знижкових цін до 3 знаків після коми. Як результат, звіт нарахування зп, статичний ОЛАП (прийняті пацієнти/Виконані процедури), динамічний ОЛАП рахують однаково.
5. Доопрацювали модуль АРМ лікаря. Для того, щоб зменшити кількість закладок було внесено додаткове налаштування. Якщо у Адміністратор системи – Права – Арм лікаря увімкнена опція «Відображати закладку Всі пацієнти», то при вході під обліковим записом лікаря той за замовчуванням бачить запис на прийом до себе і при виборі певного пацієнта має можливість працювати з зубною картою, амбулаторною картою, курсом лікування і т.і. У закладці «Всі пацієнти» за замовчуванням бачить всіх пацієнтів клініки, а у правому верхньому куті може натиснути на тичку «Відображати тільки моїх пацієнтів» і тоді лікар буде бачити тільки тих пацієнтів, що були записані до лікаря на прийом за весь час роботи лікаря у клініці.
6. Оновлений мобільний додаток: Перед кожним керівником стоматологічної клініки стоїть непросте завдання – автоматизувати всі бізнес-процеси в клініці. Зробити це не просто, адже врахувати всі моменти і не yпустити важливі дані не легке завдання. Але впоратися з такими викликами допоможе професійний мобільний додаток для обліку в стоматологічній клініці – ToothFairy!
ToothFairy4 Doctor розроблений для власників IPhone – це багатофункціональний і розрахований на багато користувачів комплекс, за допомогою якого ви зможете без особливих зусиль вести всі основі бізнес-процеси в стоматологічній клініці. Додаток розроблений з точки зору клієнта, легкий і простий у використанні. Швидкий запис паціента , коли під рукою немає комп’ютера , пошук по даті та імені , видалення та безумовно зручний перегляд. Це лише стартові можливості додатку які постійно будуть доповнюватися .
Даний додаток доступний для клієнтів, що мають 4 покоління ЗФ у клініці.
Наша основна мета, це – полегшеня систематизації данних пацієнтів лікарями.
7. Дрібні правки: дрібні правки українською; підправили формування відомостей про клініку для звітів 037 / 039 (після впровадження множинності осіб економічної діяльності у версії та друку 057); виправили похибку при розділенні процедур у рахунку; виправили створення шаблонів для УЗД; змінили розмір завантажуваного зображення з 200 Кб до 1500 Кб (1.5 Мб); винесли у налаштування перемикання між навачальним і робочим режимами роботи: preprod – prod (інтеграція з браузерним Нхелс); управління ЗП: виокремлення до компоненту панелі надходжень; обчислення загальної суми доходу за всіма процедурами; врахування знижки в готівці за рахунками; обчислення чистого прибутку; виправлення текстовок.
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук