1. Як пофільтрувати запис пацієнтів на органайзері по лікарю?
Адміністратор → Органайзер завдань → Навігаційна панель → галочка Включити фільтри → нат. на список Лікар → обираємо потрібного лікаря.
2. Як дізнатися до якого лікаря і на яку дату був записаний пацієнт?
Пацієнти → Картки пацієнтів → Історія візитів на потрібному пацієнту → відкривається діалогове вікно з потрібною інформацією.
3. Як записати пацієнта на прийом трьома способами?
1) Адміністратор → Органайзер завдань → Додати запис → Діалогове вікно «Додавання нового запису в розкладі».
2) Адміністратор → Органайзер завдань → натискаємо на необхідний кабінет та інтервал часу, на котрий плануємо записати пацієнта → Діалогове вікно «Додавання нового запису в розкладі».
3) Адміністратор → Органайзер завдань → Візарді → Діалогове вікно «Візарді запису пацієнта на прийом».
4. Що означає «провідний лікар»?
Лікар, котрий перший раз лікував пацієнта.
5. Як видалити (редагувати) таск з Органайзеру?
Для редагування: Адміністратор → Органайзер завдань → двічі клікаємо на потрібний запис → Діалогове вікно «Редагування запису в розкладі».
Для видалення: Натискаємо на потрібний запис → Видалити запис.
6. Як в налаштуваннях відключити «слухавку» та графічне відображення про факт візиту?
7. Налаштування кольорів про нагадування.
8. Диспансеризація або як нагадати адміністратору що пацієнта сьогодні потрібно запросити на повторний огляд.
9. Якщо у вас використовуються опромінювачі відкритого типу, а не ОБР-4, що може працювати у присутності людей, і потрібно відмітити час “кварцювання” приміщення так щоб саме ці таймслоти не були доступні пацієнту через особистий кабінет для онлайн запису
2й етап впровадження «Запис на прийом»
1. Як пофільтрувати запис пацієнтів на органайзері по лікарю?
Адміністратор → Органайзер завдань → Навігаційна панель → галочка Включити фільтри → нат. на список Лікар → обираємо потрібного лікаря.
2. Як дізнатися до якого лікаря і на яку дату був записаний пацієнт?
Пацієнти → Картки пацієнтів → Історія візитів на потрібному пацієнту → відкривається діалогове вікно з потрібною інформацією.
3. Як записати пацієнта на прийом трьома способами?
1) Адміністратор → Органайзер завдань → Додати запис → Діалогове вікно «Додавання нового запису в розкладі».
2) Адміністратор → Органайзер завдань → натискаємо на необхідний кабінет та інтервал часу, на котрий плануємо записати пацієнта → Діалогове вікно «Додавання нового запису в розкладі».
3) Адміністратор → Органайзер завдань → Візарді → Діалогове вікно «Візарді запису пацієнта на прийом».
4. Що означає «провідний лікар»?
Лікар, котрий перший раз лікував пацієнта.
5. Як видалити (редагувати) таск з Органайзеру?
Для редагування: Адміністратор → Органайзер завдань → двічі клікаємо на потрібний запис → Діалогове вікно «Редагування запису в розкладі».
Для видалення: Натискаємо на потрібний запис → Видалити запис.
6. Як в налаштуваннях відключити «слухавку» та графічне відображення про факт візиту?
7. Налаштування кольорів про нагадування.
8. Диспансеризація або як нагадати адміністратору що пацієнта сьогодні потрібно запросити на повторний огляд.
Пацієнти → Картки пацієнтів → клавіша «Диспансеризація» → діалогове вікно «Диспансеризація» → вводимо потрібні дані.
9. Якщо у вас використовуються опромінювачі відкритого типу, а не ОБР-4, що може працювати у присутності людей, і потрібно відмітити час “кварцювання” приміщення так щоб саме ці таймслоти не були доступні пацієнту через особистий кабінет для онлайн запису
Отримуй новини першим!
GIN SMS Marketing
Пошук