30.01.2022 admin

2й етап впровадження «Запис на прийом»

1. Як пофільтрувати запис пацієнтів на органайзері по лікарю?

Адміністратор → Органайзер завдань → Навігаційна панель → галочка Включити фільтри → нат. на список Лікар → обираємо потрібного лікаря.

Фільтр Органайзеру по лікарю

 
2. Як дізнатися до якого лікаря і на яку дату був записаний пацієнт?

Пацієнти → Картки пацієнтів → Історія візитів на потрібному пацієнту → відкривається діалогове вікно з потрібною інформацією.

Історія відвідувань

 
3. Як записати пацієнта на прийом трьома способами?

1) Адміністратор → Органайзер завдань → Додати запис → Діалогове вікно «Додавання нового запису в розкладі».

Через плюсік

2) Адміністратор → Органайзер завдань → натискаємо на необхідний кабінет та інтервал часу, на котрий плануємо записати пацієнта → Діалогове вікно «Додавання нового запису в розкладі».

Виділений таймслот

3) Адміністратор → Органайзер завдань → Візарді → Діалогове вікно «Візарді запису пацієнта на прийом».

 
4. Що означає «провідний лікар»?

Лікар, котрий перший раз лікував пацієнта.

 
5. Як видалити (редагувати) таск з Органайзеру?

Для редагування: Адміністратор → Органайзер завдань → двічі клікаємо на потрібний запис → Діалогове вікно «Редагування запису в розкладі».

редагування таски (запису)

Для видалення: Натискаємо на потрібний запис → Видалити запис.

Видалити запис можна також клавішею Del

 
6. Як в налаштуваннях відключити «слухавку» та графічне відображення про факт візиту?

Вікно управління відвідинами та попередженнями

7. Налаштування кольорів про нагадування.

Налаштування → Календар → Кольори.

8. Диспансеризація або як нагадати адміністратору що пацієнта сьогодні потрібно запросити на повторний огляд.

Зверніть увагу, якщо на тлі кніпочки “D” є жовтий або зелений колір – це означає що можна проглянути історію диспансеризацій

Пацієнти → Картки пацієнтів → клавіша «Диспансеризація» → діалогове вікно «Диспансеризація» → вводимо потрібні дані.

9. Якщо у вас використовуються опромінювачі відкритого типу, а не ОБР-4, що може працювати у присутності людей, і потрібно відмітити час “кварцювання” приміщення так щоб саме ці таймслоти не були доступні пацієнту через особистий кабінет для онлайн запису

Виділяємо декілька таймслотів та обираємо додати нотатку