Про знижки та про те, як себе вберегти

Наступний лайфхак з рубрики “зверніть увагу” пов’язаний з досить важливою задачею дентального менеджменту – захистити бізнес. Я не дуже часто люблю на презентаціях розповідати страшилки про те, як ми ловили не зовсім порядних адміністраторів стоматологічних клінік на роботі з касою. Або про лікарів, які люблять всім давати знижки. Щоб тут не було лонгріду – звертайтесь у пп. Насправді це досить прості речі, які ми впроваджуємо на нульовому етапі, але 90% лишаються або без впровадження, або без розуміння необхідності його як такого. Сьогодні хочу поговорити про те, куди не доходили навіть найдопитливіші клієнти. Взагалі мало хто користується реєстрацією робочого часу персоналу. Що ми тільки не робили: інтеграцію з ZKTeko, відмічання в момент авторизації, інфрачервоні сканери. Все одно можна на пальцях одніє руки порахувати клініки де реально працює HR-модуль. А тепер найцікавіше. Є така функція у модулі керівника, там де ми дивимось табель праці – “Показати відхилення”. Тобто ті дні, коли лікарі або середній медичний персонал ніби проводили процедури у курсі лікування, але не знаходились в клініці фізично. Подумайте, навіщо це може бути потрібно і від яких ситуацій убезпечує?