Нова версія "Зубна Фея" Imperio 4.1.191 – грудень 2019

<<зміни у версії 4.1.187

зміни у версії 4.1.200>> 

Шановні користувачі програми Зубна фея!
Вийшов новий реліз програми, у який увійшли наступні виправлення та доопрацювання:
1. Лійка продажів;
2. Виправлена проблема з нарахуванням ЗП по процедурам прайсу;
3. Сортування рахунків у меню Каса;
4. Неможливість створити рахунок одному пацієнту двома адміністраторами одночасно;
5. Прив’язка комп’ютера до підрозділу.
6. Doc.UA, зневадження запису через портал усіх пацієнтів в один кабінет.
А тепер більш детально про ці доопрацювання.
1. Лійка продажів – це новий інструмент у модулі керівника, який дозволяє аналізувати роботу лікарів за наступними критеріями: перелік первинних пацієнтів, що прийшли до лікаря за обраний проміжок часу; перелік пацієнтів, що отримали консультаційний висновок; перелік пацієнтів, що отримали план лікування; перелік пацієнтів, яких було вилікувано; перелік пацієнтів, що були на прийомі та не мають наступного запису на прийом. Для побудови звіту заходимо у Модуль керівника – Аналітика – Статичний ОЛАП – Лійка продажу. Обираємо лікаря, проміжок часу, тип звіту, фах лікаря.







2. При нарахуванні ЗП лікарям по процедурам прайс-листа, коли по кожній процедурі можна проставити певну ставку чи відсоток, не працювало нарахування за умови, що увімкнена галочка «Вибрати прайс-лист за теками». Цю проблему було усунуто, тепер нарахування ЗП працює коректно.



3. Було зроблено сортування рахунків, рахунки у меню Каса сортуються за датою створення (проведення процедур).


4. Одночасне створення рахунку: доопрацювання для клінік, у яких працює декілька адміністраторів, що ведуть розрахунок пацієнтів. Раніше існувала можливість створення двох і більше рахунків пацієнту декількома адміністраторами. Тепер цю проблему усунуто. В разі, якщо у двох чи більше адміністраторів відкрита закладка з рахунками і там є рахунок у статусі новий, то у разі, якщо один адміністратор провів його, інші не зможуть цього зробити, програма видасть їм попереджувальне повідомлення, що рахунок цьому пацієнту вже було створено.


5. Прив’язка комп’ютера до підрозділу: доопрацювання для клінік з декількома підрозділами. Раніше існувала можливість робити прив’язку співробітника до того чи іншого підрозділу. Але, якщо співробітник одночасно працює у двох чи більше підрозділах клініки, потрібно було створювати декілька облікових записів на таких співробітників. Тепер існує можливість зробити прив’язку не співробітника, а комп’ютера, з якого співробітники заходять у програму. У такому разі налаштування прив’язки комп’ютера до підрозділу важливіше за налаштування підрозділу, у якому значиться співробітник. Наприклад, лікар Осташенко закріплений за підрозділом 1, але в один з днів тижня він працює у підрозділі 2, то у разі, якщо комп’ютер, з якого лікар Осташенко заходить у програму буде прив’язаний до підрозділу 2, то виконані процедури і рахунки, що створюються будуть рахуватись до підрозділу 2. Для прив’язки комп’ютера до підрозділу треба зайти у Довідники-Клініка-Адміністратор системи і там обираємо до якого підрозділу прив’язати цей комп’ютер.

6. У попередній версії (4.11.185) вийшла інтеграція з порталом пацієнта Doc.UA. При записі пацієнта з порталу виникала проблема, всі пацієнти, що записались з порталу потрапляли за замовчуванням у перший кабінет. У версії 4.11.187 ця проблема була виправлена, тепер запис пацієнта відбувається саме у той кабінет, де за графіком працює лікар.
Дякую за увагу!