28.10.2024 admin

Нова версія 4.4.020 – жовтень 2024

<<зміни у версії 4.4.018

зміни у версії 4.4.024>> 

Шановні користувачі!

Вийшла нова версія програми 4-4(4)-020 за жовтень 2024 року.
До неї увійшли такі доопрацювання:
– модуль нагадувань (сповіщень);
– тички по дефолту;
– виправлення нульових залишків;
– редагування ціни, серії та терміну придатності у накладних під час перестворення;
– неправильні креди;
– групи балансу з урахуванням підрозділу.
Детальніше про доопрацювання.
1. У програмі з’явився функціонал сповіщень. У правому верхньому куті програми є дзвіночок, натиснувши на який ви можете додавати завдання на поточний та майбутні дні. Для створення завдання потрібно обов’язково вказати дату (обирається на календарі), а також опційно час та коментар (наприклад, назву завдання). Коли підходить час виконання завдання, то на екрані з’являється спливаюче повідомлення з опціями «Виконано» або «Відкласти». Якщо натискаємо на Виконано, то завдання зникає з переліку завдань у дзвіночку. Якщо натисли Відкласти, то завдання відкладається на 1хв і через хвилину знову з’явиться спливаюче вікно з нагадуванням. Завдання, яке створив користувач, наприклад, директор, будуть показані всім користувачам, щоб воно зникло з екрану, потрібно натиснути на Виконано.
Якщо на сьогодні є активні завдання, то дзвіночок відображається із червоною цяткою. Важливо: перелік завдань бачить тільки користувач, що створив їх. Якщо потрібно відредагувати чи видалити завдання, користувач натискає на дзвіночок, обирає завдання і користується потрібною кнопкою для проведення тих чи інших дій. Також у полі біля коліщатка можна виконувати пошук по обраному полю – дата, час або коментар.

2. Для зручності роботи користувачів була додана тичка «Відображати всіх пацієнтів» у розділі Адміністратор системи всім користувачам з типом аккаунта, що відмінний від АРМ.

3. Була виправлена проблема нульових залишків. У попередній версії програми у розділі Склад в закладках Документи та Залишки відображались партії матеріалів із значенням 0, які вже були використані (відсутні на складах). Це призводило до накопичення зайвих даних в інтерфейсі і робило роботу із даним модулем менш зручною. У новій версії при спробі створити видаткову накладну у розділі Документи нульові залишки вже не підтягуються. Аналогічно у меню Залишки при деталізації кількості матеріалу в наявності нульові залишки також не відображаються.

4. Також виправили проблему з неможливістю редагувати ціну, серію та термін придатності матеріалу у створених накладних. Як відомо, в одній з попередніх версій з’явився функціонал, що дозволяє редагування невірно проведених накладних. При цьому відредагувати можна було тільки кількість матеріалу, а інші значення при спробі їх змінити залишались без зміни. У новій версії це було враховано, під час редагування накладної можно змінювати кількість, ціну, серію та термін придатності матеріалу.
Важливо: якщо ви користуєтесь напівавтоматичним списанням і у вас пацієнтам були проведені процедури, в які входять матеріали з неправильною серією чи терміном придатності (обирається у курсі лікування при проведенні процедури), то вам доведеться скасувати ці процедури і провести їх повторно після того, як накладна була відредагована і були внесені правильні серія та термін придатності.

5. У попередній версії програми при введенні неправильного логіна/пароля програма почала поводити себе неправильно, не показуючи повідомлення про неправильний логін або пароль. Користувачам доводилось закрити вікно програми, запустити її ще раз і повторно авторизуватись. У новій версії відновлено правильну поведінку роботи програми при введенні неправильних даних авторизації – користувач отримує повідомлення про неправильний логін або пароль і має можливість ввести їх повторно.

6. У групи балансу було додано поле підрозділ. Відповідно тепер можна вказати підрозділ для групи балансу і користувач, обравши свій підрозділ у фільтрі Підрозділ (розділ Каса/Каса), матиме можливість працювати з групами балансу тільки свого підрозділу.

Дякую за увагу!