08.10.2022 admin

Ключові питання стратегії впровадження

0й крок. “Серверна частина”

0. Інструкція по встановленню серверної частини

1. Як надати доступ користувачу до його робочого місця?

2. SMTP налаштування

3. Як перейти на резервний ключ у випадку перебоїв на стороні провайдера датацентру?

4. Лог дій користувачів

5. Повинен хтось бути закріплений за обліківками (dir, reg)!!!

6. Резервне копіювання

7. Як оновити клієнтську частину автоматично?

1й крок впровадження “Картки пацієнтів

1. Як створити кабінети в закладі?
2. Як обрати колір кабінету?
3. Як додати в кабінет ще одну стомат установку?
4. Як проглянути 2-3 дні?
5. Як відобразити поточний (робочий) тиждень?
6. Як додати питання до тесту?
7. Як додати нового лікаря/асистента?
8. Як створити графік роботи лікарю?

9. Як створити нову картку пацієнта?
10. Як додати фотографію в паспортну частину?
11. Як ручно відмітити що співробітник прийшов на роботу / пішов додому?
12. Как сформувати та роздрукувати графік роботи лікарів?
13. Як свторити графік роботи клініки для відображення в органайзері задач?
14. Як налаштувати пошук по першим 3 літерам?
15. Як змінити ціну поділки Органайзера?
16. Як вибрати друк в певному форматі данних?
17. Як поміняти мову інтерфейсу?

18. Що таке список первинних пацієнтів в розумінні МІС?

19. Правильне внесення номеру телефону для смс-інформувань

20. Який пароль на видалення?

21. Як роздрукувати форму 043?


2й крок “Запис на прийом

  1. Як пофільтрувати запис пацієнтів на Органайзері по лікарю
  2. Як дізнатися до якого лікаря і на яку дату був записаний пацієнт. (Історія візітів)
  3. Як записати пацієнта на прийом трьома способами в т.ч. Візард.
  4. Що означає «провідний лікар», чим відрізняється від лікуючих і як його обрати для пацієнта?
  5. Як видалити (або редагувати) таск з Орагнайзеру?
  6. Як в налаштуваннях відключити «слухавку» та графічне відображення про факт візіту?
  7. Нашалтування кольорів про нагадування
  8. Диспансеризація
  9. On-line запис на прийом
  10. Інтеграція з Google Calendar

3 крок “СМС

  1. Як включити автоматичне SMS розсилання?
  2. Як встановити час для початку / завершення SMS розсилки?
  3. Як в програмі задати дні SMS розсилки?
  4. Як сформувати текст шаблону для відправки попереджень про візит / поздоровлень?
  5. Як включити / відключити СМС попередження / привітання?
  6. За скільки днів/годин припинити СМС-розсилку
  7. Як посортувати СМС за необхідний проміжок часу?
  8. Як видалили СМС з переліку?
  9. Як повторно відправити СМС?
  10. Як видалити не потрібні дані по СМС-розсильці?
  11. Як перевірити баланс доя розсилки СМС?
  12. Як відправити окремому пацієнту СМС-повідомленя?
  13. Що собою являє сервіс GIN СМС?
  14. Як зайти та працювати в кабінеті sms.royal.co.ua?
  15. Як відправити смски з будь-якого файлу?

4 крок “Прайс – лист

  1. Де в програмі знаходиться прайс-лист?
  2. Як дати доступ на редагування прайс-листа потрібному користувачеві?
  3. Як роздрукувати прайс-лист?
  4. Як додати новий розділ або позицію в прайс-лист?
  5. Як відредагувати розділ або позицію прайс-листа?
  6. Як видалити розділ або позицію прайс-листа?
  7. Що таке шифр процедури? Обов’язкове це поле?
  8. Чим відрізняється назва процедури від назви процедури для курсу лікування?
  9. Як встановити тип процедури? Які процедури відносяться до загальних?
  10. Як встановити позначку «розповсюджується знижка» на процедуру?
  11. Як додати матеріали до процедури? Як проставити норми списання матеріалів для кожної процедури?
  12. Де в налаштуваннях можна поміняти так, щоб після пошуку по прайс-листу в АРМ Лікаря не потрібно було робити зайвий клік по «хрестиками»?
  13. Чому певному лікарю не доступні процедури того чи іншого фаху або як зробити так щоб терапевт не бачив протоколи (процедури) по ортопедії?

5 крок “План лікування

  1. Як додати новий протокол?
  2. Як відключити/включити автоматичне додавання порожнього шаблону до нового протоколу?
  3. Як занести текст в протокол?
  4. Як новий протокол занести в необхідний розділ стоматології?
  5. Як додати шаблон лікування?
  6. Як видалити шаблон лікування?
  7. Як в шаблон лікування додати процедури?
  8. Як видалити процедуру з шаблону?
  9. Як виставити етап лікування, на якому планується виконання процедури?
  10. В якому випадку застосовується діагноз після лікування згідно обраному шаблону?
  11. Як відмітити для якого діагнозу буде застосовуватись той чи інший протокол?
  12. Як зметчити (застосувати) один протокол до декількох діагнозів?
  13. Які протоколи є не активними?
  14. Як редагувати протокол?
  15. Як видалити протокол?
  16. Як впорядкувати протоколи?
  17. Як додати новий шаблон лікування в активний протокол?
  18. Як роздрукувати план лікування?
  19. Як об’єднати декілька однакових уточнених діагнозів на різних зубах?

6 крок “Візіограф

  1. Що відбувається під час натискання на кніпочку “Візіограф”?
  2. Де враховуються індивідуальні дози опромінення?
  3. Як додаються знімки у «Файловий менеджер»?
  4. Як відфільтрувати наприклад всі кейси по тегу “синус-ліфтинг” за певний період?
  5. Як зробити знімок інтраоральною камерою?
  6. Як посунути файловий менеджер на 2й робочий стіл? Ctrl+Shift+Left / Ctrl+Shift+Right
  7. Куди можна приєднати текстові документи пацієнта?
  8. Чи можливо додати документи на співробітників?
  9. Де зберігаються всі файли фізічно?

7 крок “АРМ Лікаря

  1. Перелік всіх пацієнтів на автоматизованому робочому місці лікаря
  2. Як лікарю подивитись свій графік?
  3. Де лікар може подивитись загальну кількість своїх пацієнтів?
  4. Як записати пацієнта до себе / до іншого лікаря на наступний візит?
  5. Історія відвідувань
  6. Зведений звіт
  7. Анамнестична анкета
  8. Як заповнювати зубну формулу з урахування оптимізації уточнення діагнозів
  9. Як вимкнути можливість змінювати діагнози під час лікування? Чи потрібно це взагалі?
  10. Як обрати прикус пацієнта?
  11. Скарги, дані об’єктивного обстеження. Довідники
  12. Як поставити діагноз на верхню/нижню щелепу?
  13. Як поставити діагноз на анатомічну область?
  14. Як відмітити поточний стан зуба?
  15. Ендодонтія (карта каналів та коренів)
  16. Як роздрукувати консультативний висновок?
  17. Як додати новий огляд?
  18. Як зберегти зміни до існуючого огляду?
  19. Швидкі діагнози
  20. Анамнез, Статус, Рекомендації під кожен курс лікування
  21. Загальні процедури
  22. Декілька візитів
  23. Фільтрація прайсу по спеціальностям, шаблонам, протоколам
  24. Як роздрукувати щоденник лікаря?

8 крок “Каса

  1. Безготівкові розрахунки та страхові кошти
  2. Навіщо у вкладці рахунки є кніпочка “перейти до пацієнтів”?
  3. Як продивитись рахунки за певну дату?
  4. Що таке NEW?
  5. Як подивитись всі рахунки/оплати від пацієнта декількома способами?
  6. Як ручно змінити номер рахунку?
  7. Як відключити персональну знижку?
  8. Як провести гроші по перерахунку?
  9. Як відділити терапію від ортопедії?
  10. Як провести часткову оплату?
  11. Як потім внести гроші від пацієнта?
  12. Як родрукувати чек?
  13. Якщо пацієнта хоче розрахуватись не повністю, але потрібно провести по касі таким чином щоб не лишати його в боржниках?
  14. Як зробити інкасацію на ту чи іншу групу витрат?
  15. Як в налаштуваннях змінити щоб не виводився рахунок на друк одразу після створення?
  16. Що таке рекомендована сума до сплати?
  17. Як додати логотип клініки у форму друку рахунку з термопринтера?
  18. Як в налаштуваннях прав доступу заборонити користувачу редагувати рахунки інших?
  19. Як нашатувати накопичувальну систему знижок?
  20. Де в налаштуваннях вмикається можливість розподілу відображення балансу готівка / безготівка (щоб не додавалися)?
  21. Апаратна та програмні РРО
  22. Як обрати одну процедури серед декількох для знижки (х2, х3…)?

9 крок “модуль керівника

0. Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, де в програмі я можу знайти, щоб налаштувати % зп для лікаря, тобто з загальної суми доходу лікаря, щоб одразу вираховувало йому зп конкретний відсоток. Дякую за відповідь

  1. Як змінити видану суму співробітнику?
  2. Що важливо для розрахунку зп асистентам?
  3. Як обрати період?
  4. Чим відрізняються режими по даті створення рахунку від дати виконаних процедур?
  5. Що означає тичка враховувати витрати?
  6. Як працює фільтр фактичні витрати?
  7. Звідки беруться витрати на матеріали?
  8. Як не врахувати частково сплачені процедури?
  9. Чи можливо побачити яких пацієнтів і в які дні приймав лікар?
  10. Як працювати зі знижками?
  11. Як додати групу витрат?
  12. Чи можливо побачити суму витрат на процедури по лікарю чи пацієнту?
  13. Чи можливо віднести витрати на процедуру в наступний місяць?
  14. Нарахована та фактична видана зп
  15. Чим рух коштів відрізняється від аналогічної вкладки Каса в адміністратор?
  16. Чим відрізняється менеджер СМС?
  17. Що таке відхилення від табелю праці?
  18. Як роздрукувати табель праці?
  19. Навантаження кабінетів. Корегування планового часу

10й крок Бізнес-аналітика

  1. Звідки дізнались про клініку?
  2. Хто не отримав інфозгоду?
  3. Лійка продажів
  4. Звіт по виконаним процедурам за певну дату

11-й крок “Склад”

  1. Довідник матеріалів
  2. Конвертування мінідоз
  3. Підрозділи
  4. Які матеріали списувати?
  5. Чому списання напівавтоматичне?
  6. Які ТМЦ можуть бути у внутрішньому переміщенні?
  7. Інтеграції з обліковими системами

12й крок Страхова медицина

  1. Як додати поліс пацієнту щоб він вважався як страховий?
  2. Як на касі створити рахунок з поміткою “страховий”?
  3. Як зареєструвати платіж від страхової компанії по одному чи декільком рахункам за період?
  4. Як проглянути заборгованість від страхових компаній?
  5. Як згенерувати зведений звіт по страховій компанії?
  6. Як у акті для пацієнта змінити ПІБ на юридичну назву замовника?

13й крок. Звітність МОЗ

14й крок. Інтеграції

  1. ЕСОЗ
  2. РРО
  3. IP-телефонія
  4. CRM
  5. Google Calendar
  6. ERP
  7. Біометрична реєстрація робочого часу персоналу

15й крок. Мобільні додатки